Avatar billede sasso Novice
25. juli 2005 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sygate mangler SSSensor.dll

Hej derude

Ved opstart meddeler computeren, at:
"smc.exe - DLL'en blev ikke fundet"
'Det var ikke muligt at finde DLL'en SSSensor.dll i den angivne sti C:/PROGRA~1\........System32\Wbem'

Jeg har selvfølgelig googlet problemet og fundet et amerikansk ekspertsite, hvor svareren anbefaler, at spørgeren geninstallerer Sygate. Det skulle løse problemet. Men det virker bare ikke hos mig. Jeg får samme fejl efter geninstallering af programmet.

Er der nogen, der har et fornuftigt bud på, hvad der kan være galt?

På forhånd masser af tak for hjælpen
Sasso
Avatar billede kalp Novice
25. juli 2005 - 12:10 #1
Når du afinstallere din firewall er det vigtigt at du genstarter før du geninstallere den igen.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. juli 2005 - 13:06 #2
Det kan måske være en god ide at fjerne Sygate helt, inden du geninstallerer den http://forums.sygate.com/vb/showthread.php?s=&threadid=12830 Pas på i registreringsdatabasen http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3441
Avatar billede sasso Novice
13. september 2005 - 22:11 #3
Takker. Jeg forsøgte mig med begge løsninger - desværre uden held. Det viste sig, at der var noget helt og aldeles sygt med disken. Heldigvis kunne alle data reddes ved at indsætte en ny harddisk, nyinstallere windows på den og så forsgtigt flytte alt over i stifinderen.

Uha hvor havde jeg et par nervøse dage - og uha, hvor jeg aldrig glemmer back up på min arbejdscomputer igen. :o)

hep-hep
Sasso