Avatar billede johnbr Seniormester
22. juni 2005 - 23:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

printe billde ud i 10x15

Jeg har taget en masse billeder, som jeg gerne vil have printet ud på min Epson Photo RX600, som printer gode billeder, men jeg har problemer med formatet. jeg vil jo gerne have dem ud i 10x15, men når jeg bruger Microsoft Picture manager, bliver billederne mørke og når jeg bruger Adobe photoshop 7,0, så har jeg problemer med at få formatet til at passe. Jeg vil helst bruge Adobe, så kan nogen hjælpe mig med formaterne??
Avatar billede zenze Nybegynder
22. juni 2005 - 23:22 #1
Ka' du ikke printe i Photoshop med preview og uden "border" - så formatet kommer til at passe. Jeg har selv en RX500 og mener det trick virker på den.
Avatar billede milter Ekspert
24. juni 2005 - 00:23 #2
johnbr => Du har vist en del spørgsmål , du ikke har fået afsluttet på en ordentlig måde. Jeg får det til 35!

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=johnbr

Du har været medlem her siden 2001, så mon ikke du ved, hvordan det skal gøres. Dine chancer for at få hjælp bliver noget større, hvis man kan se, at du har været god med feed back, uddeling af point, lukning af spørgsmål, o.s.v.    :-)
Avatar billede johnbr Seniormester
22. oktober 2005 - 09:54 #3
ok