Avatar billede the_email Nybegynder
21. juni 2005 - 23:58 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvilke porte skal åbnes til en Raven Shield server?

Davdav.
Jeg har netop sat en Raven Shield server op og skal nu til at have forwardet porte gennem min server, så det hele kommer op og kører rigtigt.
Jeg har ledt rundt på nettet og folk er temlig uenige om hvilke porte der skal være åbne, og om det skal være over udp eller tcp-protokollen.
Derfor leder jeg efter en som har sat en Raven Shield server op og VED hvilke porte der skal være åbne og hvilken protokel der skal åbnes for.
Håber nogen kan hjælpe.

/TheEmail
Avatar billede t3ch Nybegynder
24. juni 2005 - 14:54 #1
Google er din ven ;-)

http://www.nerdclub.net/alp/cowiki/17.html
Prøv med TCP 7777
Avatar billede the_email Nybegynder
26. juni 2005 - 21:54 #2
Det virker ikke.
Jeg har været rundt i forskelige forums og læse hvad folk siger der, og der er der snak om flere bredde portranges, så som 7777-8777.
Jeg kan ikke finde noget dokumantation skrevet af folkene bag spillet, så jeg leder efter en som har eller har haft en Raven Shield-server kørende og ved hvilke porte der skal åbnes.

/TheEmail
Avatar billede the_email Nybegynder
27. juli 2005 - 22:54 #3
Well. jeg må prøve at finde ud af det på en anden måde.

/TheEmail