Avatar billede blanken Praktikant
19. juni 2005 - 00:00 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

XP Firewall og Avast

Hej Eksperter

Ved opstart af pc kommer xp med advarsel at jeg ikke er beskyttet med firewall. Hvordan slipper jeg for denne advarsel? XP foreslår at jeg slår deres firewall til men det går vel ikke, når Avast er slået til?
Avatar billede langbein Nybegynder
19. juni 2005 - 02:31 #1
Jo, det skulle vel gå ?! Forsøk ! (Set til XP sin firewall.)
Avatar billede boxer Nybegynder
19. juni 2005 - 07:57 #2
Avast er et antivirus program. Antivirusprogrammer kører fint sammen med XP firewall.
Det der ikke er så godt, er at have 2 firewalls eller 2 antivirusprogrammer kørende på samme tid.
Men jeg vil foreslå at du henter Sygate firewall som er gratis og bruger den i stedet for XP's firewall. Du kan hente den her:
http://www.simtel.com/product.download.mirrors.php?id=53687
Og så skal du slå XP's firewall fra :o)
Avatar billede blanken Praktikant
19. juni 2005 - 12:38 #3
Tak for svarene. Fandt i øvrigt selv ud af det i nat eller tidligt i morges. Men tænkte ikke over at give besked her i dette forum, derfor deler i point.
Avatar billede boxer Nybegynder
20. juni 2005 - 07:36 #4
Velbekomme.