Avatar billede rolfkraka Nybegynder
25. maj 2005 - 17:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

emailform med flere tekst areas ?

Hej :o)

Jeg vil gerne lave en mailform på min hjemmeside hvor brugerne skal besvare flere forskellige spørgsmål.
Sagen er så den at jeg gerne vil lave et tekstarea til besvarelse af hvert spørgsmål, hvordan gør jeg for at mailformen sender alle felterne med i den email mine brugere sender mig?

Jeg har studeret diverse standardforms men synes ikke at kunne integrere flere tekstareas.

På forhånd tak

RolfKraka
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. maj 2005 - 17:46 #1
Alle formens felter sendes automatisk afsted, ved submit.
Avatar billede rolfkraka Nybegynder
25. maj 2005 - 18:04 #2
Niksen, ikke her da. Der er det kun det ene felt kaldet "comments".
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. maj 2005 - 18:20 #3
Hvor er "her"? Har du noget kode, eller (helst) et link, vi kan kigge på?

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. maj 2005 - 18:23 #4
Hvis du bruger en formmail, hvor den kun accepter feltet "comments", kan du fixe problemet med noget JavaScript..

Du kan samle allefelter, i feltet "comments".. hvis feltet "comments" er skjult, kan du lave dit helt eget layout..

Via JavaScript, smides alle brugerens svar, over i feltet "comments", og du vil derfor få alt med..

Men skriv lige et link, eller den nuværende kode.. så kigger vi på det..

/theSurfer
Avatar billede rolfkraka Nybegynder
27. januar 2006 - 19:26 #5
Det løste ikke mit problem så jeg opgav tanken, tak for hjælpen alligevel :)
Avatar billede rolfkraka Nybegynder
27. januar 2006 - 19:27 #6
Forsøger at lukke tråden