Avatar billede casio151 Nybegynder
12. maj 2005 - 18:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke uploade til hjemmesiden

Jeg har for nylig købt Norton Internet Security 2005. Da jeg havde installeret det, kunne jeg ikke logge på, så jeg kunne uploade filer til min hjemmeside. Hvad skal man ændre i, i Firewall'en, for at jeg kan connecte til min side igen? (Bruger CuteFTP)
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. maj 2005 - 19:00 #1
der skla lukkes op for port 20 + 21
Avatar billede casio151 Nybegynder
06. marts 2007 - 10:13 #2
Fik åbnet portene, men intet skete. Slettede Norton og wupti... Nu virker det!