Avatar billede wormsk8 Nybegynder
24. april 2005 - 01:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lukker på Nikon Coolpix 3100

Eksponering-parametre:

    Automatisk / Manuel / Program / Baggrundslys, Fyrværkeri, Kopi, Liggende, Morgengry/skumring, Museum, Nærbillede, Nat, Nattelandskab, Party/indendørs, Solnedgang & måne, Sportsmodus, Stående, Strand/s

        Eksponeringsmåleområder:     256

        Eksponeringsmåling:     Matrix

        Eksponeringsmodi:     Program, Automatisk, Manuel

        Optagelsesprogrammer:     Solnedgang & måne, Liggende, Stående, Nærbillede, Museum, Party/indendørs, Baggrundslys, Strand/sne, Nat, Fyrværkeri, Nattelandskab, Morgengry/skumring, Kopi, Sportsmodus
Hey derude,

Har et spørgsmål angående lukkehastigheden på mit Nikon 3100 Coolpix.

Hvordan får jeg den til at være Max? (1/3000 sek) og er dette lang tid nok til at tage billeder ala sådan noget her. (http://fs5.deviantart.com/i/2004/279/6/0/Sodo_Mojo__PRINT_AVAILABLE__by_xenologics.jpg)

Mvh. Kasper Worm Andersson
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
24. april 2005 - 01:33 #1
Argh fuck, kom til at kopiere for meget fra edbpriser.dk!
spm:

Hey derude,

Har et spørgsmål angående lukkehastigheden på mit Nikon 3100 Coolpix.

Hvordan får jeg den til at være Max? (1/3000 sek) og er dette lang tid nok til at tage billeder ala sådan noget her. (http://fs5.deviantart.com/i/2004/279/6/0/Sodo_Mojo__PRINT_AVAILABLE__by_xenologics.jpg)

Mvh. Kasper Worm Andersson
Avatar billede chili17 Nybegynder
24. april 2005 - 01:49 #2
Er ikke sikker på at den model kan kører manuel - men så kan du prøve at sætte den på stativ og vælge indstillingen "Night portrait"

Med tiden 1/3000 sek er alt for kort, du skal op på flere sekunders lukketid, og det kræver et stativ - men ved som sagt ikke om det kan lykkedes med den model
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
24. april 2005 - 11:20 #3
Okay, tak!

Jeg har et stativ, men mangler en "klods" så kameraet kan sidde fast. :D

Drop et svar chili17
Avatar billede chili17 Nybegynder
24. april 2005 - 11:27 #4
ok - held og lykke med projektet
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
24. april 2005 - 11:43 #5
Tak Tak, du har fået points.