Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 11:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Norton - SP2 - Internet Explorer - bannerannoncer

Jeg har med Norton (NIS 2003) blokeret for bannerannoncer og popup-reklamer. Men efter at jeg har installeret SP2 virker det kun hjemme og ikke på kontoret

Hvad gør jeg?

Toshiba Satellite 1410-604, win XP, IE
Avatar billede strych9 Praktikant
26. november 2004 - 20:32 #1
Norton 2003 produkterne er så vidt jeg ved ikke kompatible med SP2, så du kan opgradere til Norton 2004/2005, eller fjerne SP2, eller ringe til Symantec dansk support for at få et opdateringspatch til din version tilsendt.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 22:21 #2
Men den opdateres jo jævnligt via Live Update
Avatar billede strych9 Praktikant
27. november 2004 - 14:38 #3
Jo, men er det ikke kun virus signaturerne der opdateres via live update? Selve programmets engine gør vist ikke, og det er den der er inkompatibel med sp2
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 18:13 #4
OK - du er godt nok inde på noget teknik lidt i periferien af mine kompetencer, men jeg prøver med support og opdateringspatch og vender tilbage
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 13:16 #5
har nu forsøgt at ringe men henvises til http://www.symantec.com/eusupport. Herfra kan jeg surfe/søge mig frem til omtalte patch. men kan du forsyne mig med oplysninger der kan afgrænse søgningen eller gøre den helt præcis - jeg ikke er ret teknisk minded i den retning