Avatar billede nielsen1234 Nybegynder
17. september 2004 - 18:18 Der er 1 kommentar

Fjern Support (Pcanywhere/VPN)

Jeg skal skabe en Internet forbindelse til en anden computer (fjern support).
Jeg har købt programmet Pcanywhere, som skulle løse mine problemer. jeg læser i manualen at jeg skal åbne port 5631,5632 det er jeg jo ikke ret vild med, da min pc’er, så er åben for uvedkomne. Min næste ide var så at skabe en VPN tunnel, det skulle ikke være noget problem med min Zyxel 10W router, men til min store skuffelse finder jeg ud af at, modpartens router er en Speedstreem (TDC Router) som ikke understøtter VPN. Er der nogen mennesker som kan komme med en løsning på mit problem?
P.S. har hørt om at men kan sætte regler op for åbne porte.
Avatar billede nielsen1234 Nybegynder
20. september 2004 - 16:43 #1
Hjælp