Avatar billede tsands Nybegynder
14. september 2004 - 09:26 Der er 6 kommentarer

Forsvundne mails og adressekartoteg

Hej
I forbindelse med opgradering til Windows XP fra Windows Me er jeg kommet i den uheldige situation, at alle mine mails og adressekartotek er forsvundet. Tog ikke backup, da jeg formodede at windows selv ville kunne finde ud af det.
Er der nogen der kan fortælle mig, om jeg på en eller anden måde, kan få genskabt mine mail og adressekartotek? Kører forøvrigt med to mailprogrammer Outlook Express og Outlook, og det er det samme problem med begge programmer.

På forhånd tak for svaret.
Mvh
Torben
Avatar billede draco999 Nybegynder
14. september 2004 - 10:14 #1
Umilbart vil jeg sige at det ikke er muligt, da du opgraderede dit windows har den formodenligt slettet hele skitet, jeg ved ikke om du har har trykket opgrader på windows skiven eller du har haft slettet windows men lige meget hvad så tror jeg ikke det er muligt for den har sikkert slettet hele skitet.
Avatar billede tsands Nybegynder
14. september 2004 - 10:16 #2
Jeg trykkede trygt på "opdatere".
Avatar billede draco999 Nybegynder
14. september 2004 - 10:18 #3
har du prøvet atlave en søgning på .pst filerne på dit drev?  hvis de ikke findes er så er det ikke muligt at genskabe dem.
Avatar billede tsands Nybegynder
14. september 2004 - 10:20 #4
Jeg har gennemsøgt alle drev for .pst filer. De gamle er der ikke.
Øv. Der findes ikke en bagvej med at afinstallere XP?
Avatar billede draco999 Nybegynder
14. september 2004 - 10:25 #5
Nej du kan ikke afinstalere windows Xp uden at formater din komputer for windows laver ikke backup af dine gamle filer den sletter det eller gemmer det.

der er en "meget" lille chance du måske kan bruge nogle af de programmer som kan genskabe slettet filer "men" jeg tror ikke det vil virke pga. windows har sikkert slettet din filer først derefter lagt det nye windows ind og derved overskriver de sektore hvor dine slettet filer evt. ville ligge,  der findes nogle freeware programmer som kan gøre det hvor gode de er til det ved jeg ikke men jeg vil måske sige der er  2% chance det vil virke.
Avatar billede tubber Juniormester
14. september 2004 - 10:53 #6
Prøv at søge på dbx filer i stedet for....det er filerne for OE

Ellers prøv at bruge programmet GetDataBack for Fat eller PC-Inspector se om de kan finde det, GetDataBack har fundet pst fil for mig før :)