Avatar billede sandfeld Novice
09. september 2004 - 15:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Afinstallere messenger - pga. 2 versioner

Hejsa eksperter!!

Jeg har et mindre problem med min messenger..
Efter jeg installerede den nye 6.2 har jeg problemer med at den tidligere version stadig ligger og kører samtidig med. Jeg har forsøgt at slette den "gamle version" manuelt ved simpelt hen at trykke delete på exe-filen. Det kan imidlertid ikke lade sig gøre selvom den nye version har sin egen exe-fil.

Det virker lidt som om computeren bruger begge versioner "lidt efter behov" Nogle gange kan nemlig godt køre den nye version uden at den gamle version starter op. Andre gange kan jeg ikke.

Hvis den gamle version bliver åbnet og jeg får popup-meddelsen: "Du blev lukket af messenger, fordi du loggede på et andet sted"..

Håber at der er en som har løsningen på mit problem, således at jeg engang for alle kan nøjedes med at køre MSN messenger og IKKE den gamle version "Messenger".

På forhånd tak for hjælpen....
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2004 - 16:00 #1
Avatar billede joaqin Nybegynder
09. september 2004 - 16:47 #2
hej sandfeld

Start - kør og skriv:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Bare kopier dette og sæt det ind

vupti og msn er væk

Det er muligt at den nye version også ryger væk
Så hold lige tjeck på dine adresser

Held og lykke

MVH

Joaqin
Avatar billede sandfeld Novice
22. oktober 2004 - 10:20 #3
Hej Joagin! - Mange tak for hjælpen.....har helt glemt at give dig point - Dem får du her :-))
Avatar billede sandfeld Novice
22. oktober 2004 - 10:21 #4
Hvis du altså giver mig et svar.... :-))
Avatar billede sandfeld Novice
02. januar 2005 - 20:59 #5
Det er jo egentlig dig phatlasse som skal have point i dette spm - du var jo hurtigst med det rigtige svar og jeg har desuden heller ikke hørt fra Joagin....
Giv mig et svar phatlasse og du får dine point....
Avatar billede joaqin Nybegynder
03. januar 2005 - 14:58 #6
Hej sandfeld

Har Du været på ferie??  Hi Hi
selvfølgelig skal phatlasse have points
rigtigt godt nytår til jer begge

MVH
Joaqin
Avatar billede sandfeld Novice
24. april 2005 - 20:49 #7
Tidligere "phatlasse" vil åbenbart ikke have points så jeg tillader mig at tage pointene selv til dette spm.....det er jo ikke ligefrem fordi der ikke har været tid til at komme med et svar. Jeg vil mene at fire måneder er nok.... :-))
Avatar billede joaqin Nybegynder
24. april 2005 - 23:09 #8
So i`ts has been written
And so it shall be done!!

Sincerely
Joaqin