Avatar billede muddyw. Praktikant
01. september 2004 - 13:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skifte navn på kontaktpersoner??

hvordan kan jeg skifte navn på mine kontaktpersoner, så de ikke hedder alle mulige mærklige @-adresser??
Altså jeg vil omdøbe dem efter min egen smag....
Avatar billede muddyw. Praktikant
01. september 2004 - 13:13 #1
ja altså i MSN :)
Avatar billede locturian Nybegynder
01. september 2004 - 13:15 #2
Så skal du have fat i msnPLUS - Søg på google efter det ;) er man i tvivl, så googl'er man ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
01. september 2004 - 13:17 #3
Og husk lige at sige nej til at installere diverse ad-ware når du installerer MSN Plus. :)
Avatar billede muddyw. Praktikant
01. september 2004 - 13:24 #4
er du sikker på at man kan installere det uden at få al muligt lo... med?
Avatar billede dmcn Praktikant
01. september 2004 - 13:26 #5
Ja - det er diskuteret til hudløshed på MSN Plus' forum, og hvis blot du vælger ikke at installere support-software, får du kun MSN Plus med. Alternativt kan du jo skifte klient til f.eks. Gaim (gaim.sf.net). Den giver mulighed for selv at vælge navne til ens kontaktpersoner, og så samler den MSN og ICQ (samt en røvfuld andre klienter) i et program. Dejligt. :)
Avatar billede killer_r Nybegynder
01. september 2004 - 13:27 #6
MsgPlus! ligger her hvis du ikke ved det:
http://www.msgplus.net/
Avatar billede muddyw. Praktikant
01. september 2004 - 13:29 #7
tak for svarene - normality, smid lige et svar, hvis du også vil ha lidt point :)
Avatar billede dmcn Praktikant
01. september 2004 - 13:35 #8
Jeg springer over - ellers tak. :)