Avatar billede skol Nybegynder
30. august 2004 - 21:10 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Outlook Express

Hejsa
Kan nogen hjælpe mig.
Når jeg starter outlook express lukker min Pc automatisk ned
Jeg har en mail stående i udbakken - men kan ikke slette den
Hvad sker der?
Hjælp
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2004 - 21:24 #1
Funktioner -> indstillinger -> send
Fjern flueben i "Send meddelelser straks"

Nu skulle du gerne kunne slette din mail fra udbakken.
Avatar billede skol Nybegynder
30. august 2004 - 21:53 #2
hvor finder jeg funktioner - indstillinger - send?
Avatar billede skol Nybegynder
30. august 2004 - 22:08 #3
hvis jeg åbner programmet outlook Espress lukker min PC straks. Jeg kan derfor ikke komme ind i programmet - med mindre der er en anden vej.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2004 - 22:09 #4
Ups, det tænkte jeg ikke lige på.
Kan du åbne Outlook Express hvis du tager netstikket ud?
Avatar billede skol Nybegynder
30. august 2004 - 22:17 #5
jo.. simpel løsning på et simpel problem (dog ikke for mig)
Hvorfor tro du der kan stå en mail i udbakke som ikke kan sendes og som desuden lukker maskinen ned. Der er ikke virus i!!!
Du får naturligvis dine point
Tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
30. august 2004 - 22:23 #6
Velbekomme  c",)
Jeg ved ikke hvad grunden er til den ikke kan sende, er mailen måske for stor?
Er der måske en kritisk vedhæftet fil.
Ved det ikke, det er lidt underlig du ikke får en fejl-meddelse.
Håber du finder løsningen  ;-)
Avatar billede skol Nybegynder
30. august 2004 - 22:30 #7
tak
Avatar billede tumben Novice
31. august 2004 - 00:03 #8
prøv at FLYT din "Outbox.dbx" eller udbakke.dbx (eller hvad den hedder på dansk)
FLYT den et andet sted hen end der hvor den liggger..og prøv så at starte express...
hvad sker der så ???
jeg har lige prøvet det...jeg slettede den simpelthen..og da jeg åbnede express havde den bare lavet en ny..så hvis den var udbakken der er noget galt med ...var det måske en løsning...??