Avatar billede lee Nybegynder
19. juni 2004 - 20:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Norman firewall stopper update af windows

Hej

Jeg har fundet ud af at min Norman firewall stopper min mulighed for at holde min windows XP opdateret.

Er der nogen der kender problematikken, og evt. ved hvordan man indstiller sin Norman Firewall så man stadig kan opdatere windows ?

Lee
Avatar billede willi Nybegynder
19. juni 2004 - 21:17 #1
Jeg går ud fra at du har tilladt forbindelserne til MS
Endvidere at du har opdateret Norman for nylig.
Er det tilfældet højre klikker du på det lysegrønne Norman ikon og klikker på " ryd sessions regler".
Herefter på det alm. Norman ikon og trykker "stop on access scanner".
Så skulle der ikke være problemer
Avatar billede duffman Nybegynder
20. juni 2004 - 01:40 #2
Jeg har haft samme problem på et tidspunkt. Jeg gik ind på norman.com og fandt en fix-fil, som løste problemmet for mit vedkommende
Avatar billede lee Nybegynder
20. juni 2004 - 12:12 #3
duffman>> jeg har nu ledt eft den fix fil du snakker om, men kan ikke finde den ;( Det ville være en stor hjælp hvis du kunne finde den frem til mig :o)

Mvh Lee
Avatar billede willi Nybegynder
20. juni 2004 - 13:52 #4
Der er en path fix: exp190404.
Den skal hentes hos Norman.
Avatar billede willi Nybegynder
20. juni 2004 - 13:55 #5
Nej. Den afhjælper ikke dit problem men ligger ellers her:
http://www.norman.com/Support/Knowledge_bases/Norman_Internet_Control/14900/en-us
Avatar billede lee Nybegynder
08. juli 2004 - 22:16 #6
Hmmm... fandt desværre ikek en løsning
Avatar billede willi Nybegynder
08. juli 2004 - 22:35 #7
Mystisk. Har du prøvet Normans support?