Avatar billede dly Nybegynder
24. februar 2004 - 13:54 Der er 12 kommentarer

Baggrundsmusik til hjemmeside

Jeg skal bruge baggrundsmusik til hjemmeside en hjemmeside, og det skal være gratis! Bare et enkelt beat e.lign.
Avatar billede exp Juniormester
24. februar 2004 - 13:58 #1
Forkert kategori.

Opret i http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/DHTML/ istedet :-)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. februar 2004 - 18:09 #2
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. februar 2004 - 20:47 #3
Lad venligst være med at besvare et spm, der er oprettet i den forkerte kategori. :)

dly> Når du har lukket det her spm, og oprettet det andet i den rettet kategori, skriv lige en kommentar i dette spm, hvor du skriver linket til det nye spm.
Indviklet, men det er vist god nok :)

For at lukke et spm:
1) Læg et svar
2) Marker dit navn <-- Meget vigtigt! Husk det! :)
3) Klik på accepter knappen

Hvis du undrer dig over min kommentar til "2)", så er det fordi 90% (skud fra hoften) af brugerene glemmer det. Og så bliver spm'et ikke lukket. Det er en ny ting i Eksperten version 4 (denne version). Det skulle man ikke i version 3 (den gamle).
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. februar 2004 - 20:49 #4
Stavefejl forekommer en gang i mellem.. OK, lidt oftere end jeg synes om.. men det er mit keyboard der er noget galt med..
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. februar 2004 - 21:03 #5
>>the surfer er det ikke muligt for coadmins at flytte et spørgsmål i den nye version af E ??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. februar 2004 - 21:11 #6
Det skulle de gerne kunne.. det kunne de vist allerede i det gamle E..
Men jeg ved ikke, om alle deres funtionerne er aktive p.t.. funktionerne kan være ude af drift pga opdateringen..
Avatar billede dly Nybegynder
26. februar 2004 - 10:31 #7
Hvoffor faen er det den forkerte kategori!!! Den skal ihvertfald ikke under programmering! Jeg skal bruge en *mp3 eller *.wave fil!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. februar 2004 - 12:50 #8
dly> Alle kategorier der ligger i "Eksperten : Spørgsmål & Svar : Eksperten" ( http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/ ) er beregnet til Fejl/Forlag/Indlæg vedrørende hjemmeside Eksperten.dk. Dvs, hvis du har forslag til/fejlmelding ang Eksperten.dk, opretter du spm her ind. Det kan f.eks være:
- at du ikke får de mails du skulle ha'
- at sider på eksperten.dk mangler
- at der er fejl i et eller andet modul/indstillinger
- osv..

Hvis du har problemer med din egen (dvs, ikke eksperten.dk), så skal du ikke oprette spm i denne kategori.

Var det klart nok, eller skal jeg prøve igen?
Avatar billede exp Juniormester
26. februar 2004 - 13:31 #9
dly >>
Skru lige ned, ikk...

Det skal under programmering, da det er et html-spørgsmål - derfor!

thesurfer har *fuldstændig* ret i sine observationer :-)

susanne_larsen >>
Vi kan *ikke* flytte spørgsmål - har kunnet - men håber selvfølgelig det kommer igen :-)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. februar 2004 - 19:57 #10
<<exp jammen så er der jo sandelig en endnu en "lille" ting der jo nok skulle med på jeres kommende møde med admin - er da en must have feature ;)
Avatar billede exp Juniormester
26. februar 2004 - 20:04 #11
susanne_larsen >>
Allerede på listen, du *GG*
Avatar billede exp Juniormester
26. februar 2004 - 20:11 #12
dly >>
Ser nu, hvad det er du mangler...

Vil ændre min opfordring til at du opretter en af disse:
http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Audio/
http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/

Sorry... :-)