Avatar billede Slawomir Seniormester
14. februar 2004 - 21:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

et forslag

hej igen

jeg har lagt mærke til at der er en del der er mindre gode til at lukke deres spm

kunne man ikke lave et limit på f.eks. 200 points

// burgerking
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. februar 2004 - 21:47 #1
Jeg går ud fra at du mener "200 points ude".. ik? :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. februar 2004 - 21:48 #2
Det synes jeg er en god ide.. men antal points kan diskuteres..
Avatar billede bredker Nybegynder
14. februar 2004 - 21:52 #3
en god ide , men det skal jo nok være feks 400 point ude
der er nogle der har behov for at have flere svære spm samtidig , og er det kun 200 bliver der jo blokeret for dem
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. februar 2004 - 21:53 #4
jo,

ja selvfølgeligt kan det diskuteres, hvad synes du?
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. februar 2004 - 21:56 #5
kom til at tænke på noget og dette er bare en tanke :-) men man kunne lave et limit efter det karma som man har
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2004 - 22:03 #6
Vi har længe snakket om at lave det sådan så man kun kan have x antal åbne spørgsmål og/eller x antal point ude af gangen - netop for at minimere antallet af åbne spørgsmål. Vi troede rent faktisk at admin havde indført det her i E4, men det har han af en eller anden årsag ikke gjort. Vi regner dog med at han indfører den grænse inden alt for længe.
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. februar 2004 - 22:08 #7
snowball >> ok det viste jeg ikke :-(  ja det kunne være rart hvis han gjorde
Avatar billede zhark Nybegynder
14. februar 2004 - 22:30 #8
Jeg mener et evt. initiativ i den henseende bør gå på en kombination af points/antal/tid - det er et svært emne for: Nogle kan have få vanskelig spm. til mange points med rimelighed stående, andre har helt urimeligt eet eller mange små stående i laaaang tid osv.
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2004 - 01:09 #9
Umiddlebart synes jeg at grænse bør gå på antal åbne spørgsmål. Hvis den gå på point fangerden jo ikke dem som typisk opretter mange små spørgsmål til 0 - 20 point. Jeg har længe plæderet for maks. 3 åbne spørgsmål - lad os se om det ikke snart kommer.

Hygge

FCS
Avatar billede roenving Novice
15. februar 2004 - 03:51 #10
>>fcs

-- så kan jeg se, at jeg har et problem, for jeg har flere åbne spørgsmål om tilbagebetaling/fordeling af points ...

-- men grundprincippet mener jeg også vi skal finde en løsning på !-)
Avatar billede zhark Nybegynder
15. februar 2004 - 13:31 #11
roenving>
At en så aktiv bruger har åbne spm. der nærmer sig ½ år er svært at "kapere", jeg kan i hvert fald ikke se noget der (efter min opfattelse)! Kan bære betegnelsen rimeligt i nogle af de spm.:)
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2004 - 13:59 #12
Roenvig>> Ja, vi er sikkert enige, men mon du nogensinde får svar på de spørgsmål der er mere en ½ år gamle? Jeg tror det næppe, så mon ikke du kan lukke dem uden at der sker noget ved det?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. februar 2004 - 15:36 #13
fcs> Jeg måtte vente på lidt mere end 1 år, på at hmm10 lagde et svar :)
Se http://www.eksperten.dk/spm/250160
Avatar billede fcs Novice
15. februar 2004 - 15:47 #14
Der vil selvfølgelig være undtagelser, men mon ikke de er meget få ;o)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. februar 2004 - 16:06 #15
.. man skal bare fange dem i andre spm og sige "hey, læg et svar" :)
Jeg har da tilfældigt faldet over et "points til thesurfer"-spm.. men det var bare rent held :)
Jeg var ved at smutte i seng, og relade spm-oversigten en sidste gang..
Kan man ikke finde de spm på en eller anden måde? Eller skal man bruge søgefunktionen?
Avatar billede Slawomir Seniormester
17. februar 2004 - 12:22 #16
ved nærmer eftertanke ville det nok være bedst at lave et limit på "x antal åbne spørgsmål"

man kunne måske lave som på s2a.dk med et irriterende link :-) der blinker heletiden

nå, man det er vist på tide at lukke, tak for jeres svar

//Burgerking
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. februar 2004 - 18:58 #17
"der blinker heletiden".. har du et link vi kan se? Eller er under dit login?
Avatar billede Slawomir Seniormester
19. februar 2004 - 14:13 #18
nej jeg ikke nogen links, man det som du kunne gøre det er at oprette dig som bruger her www.s2a.dk og derefter oprette et spm, så kan du se hvad det er at jeg mener :-)