Avatar billede htmlkongen Novice
07. februar 2004 - 03:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Konto ' s ?

Hej CoAdmins. :o)

Hvorfor er det egentlig at man kan aktivere sin konto igen? Når man deaktiverer den, er der vel en grund til at man ikke kommer igen foreløbig eller hva? Det er jo ikke en fejl når man gør det.

/Htmlkongen
Avatar billede fcs Novice
07. februar 2004 - 10:39 #1
Man kan lukke sin konto og så senere komme tilbage hvis man ombestemmer sig. Det skal dog siges at hvis vi lukker den, så kommer du ikke igen *LOL*

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede htmlkongen Novice
07. februar 2004 - 11:39 #2
:) Hehe okay. Det er da latterligt man kan aktiveres igen?!?! Gir der ingen mening?
Avatar billede fcs Novice
07. februar 2004 - 18:12 #3
Hvorfor? Det kan jo være at man vil tage en pasue fra Eksperten og så finder man senere ud af at man gerne vil starte igen. Så kan man bare aktivere sin bruger og så køre videre - så har man ikke msitet sine optjente point og derudover har man samme brugernavn.

Hygge

FCS

P.S.: Husk at lukke spørgsmålet ;o)
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2004 - 00:43 #4
Hehe! :D Ja det kan du have ret i, men hvis man vil ha en pause, hvorfor skal man så deaktivere? Hvorfor kan man ikke bare lade den være aktiv? Også selvom det er 3 mdr fx? For iøvrigt står den også og gir point?
Avatar billede fcs Novice
08. februar 2004 - 00:57 #5
Rigtigt, men hvis du nu tager på jordomrejse i et år kan der nå at komme noget post - også selvom du framelder dig kategorierne. Folk der kommenterer i spørgsmål du abbonnerer på, E-nyt, etc. Det undgår du ved at afmelde din bruger og så genåbne den når du kommer hjem igen
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2004 - 13:18 #6
Nå ja okay :o) Det kan jeg godt se, men hvorfor er der bare så mange brugere herinde der siger "nu deaktivere jeg min konto" (bl.a pga karma) også går der en uge så er de tilbage igen?
Avatar billede fcs Novice
08. februar 2004 - 14:08 #7
Fordi der måske er nogen der har brug for at opsøge mere opmærksomhed end andre??
Avatar billede arlet Juniormester
10. februar 2004 - 08:43 #8
hehe Det er selvfølgeligt ikke nogen specielt i tænker på *S*
Avatar billede htmlkongen Novice
10. februar 2004 - 11:00 #9
Arlet>>> Nej vel. ;) Virkelig barnligt :(
Avatar billede fcs Novice
10. februar 2004 - 14:10 #10
Arlet>> Nej, det er det faktisk ikke, da det er sket flere gange :o)
Avatar billede ird Praktikant
10. februar 2004 - 16:29 #11
Arlet snakker du i koder eller tror du folk er dumme!!