Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2004 - 10:43 Der er 10 kommentarer

Skriv nu nogle gode kommentare til artiklerne

Kære Eksperter, nu må i lige være med. Skriv nogle gode og sigende kommentare til de artikler i er inde og læse. Hvis ikke eksperterne kommentere artiklerne, hvordan skal de brugere der søger oplysningerne kunne vide om artiklen er point værd.

Det er ikke en roseklub jeg efterlyser, men reel information om artiklernes værd. Jeg anmelder selv alle de artikler jeg læser, men mine evner har sine naturlige begrændsninger. Tag f.eks. Arne_v's artikler om singelton, jeg er sikker på at kvaliteten er høj, jeg kan bare ikke selv være med her.

Læs og kommenter, så vores brugere har en chance for at vide hvad de skal vælge
Avatar billede kenp Novice
26. januar 2004 - 10:58 #1
og hvad som evt. skal forbedres i artiklerne ;)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
26. januar 2004 - 11:05 #2
Du har så inderligt ret.
Jeg må indrømme at jeg kun har kommenteret én artikel ind til videre.

Min artikel om arrays er blevet læst 7 gange, men er slet ikke blevet kommenteret. Jeg har brugt ret lang tid på den, men jeg har ikke synderligt meget erfaring i at skrive til "den uvidende", så jeg er egentlig ikke sikker på hvor brugbar den er for dem. Det kunne være rart med lidt feedback - og her tænker jeg ikke på bekræftelse (det får jeg andre steder :), men netop til fordel for de "uerfarne", som jo gerne skulle kunne bruge deres point fornuftigt.

Jeg ta'r det til mig og får givet nogle kommentarer.
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2004 - 11:14 #3
Kenp>meget gerne for min skyld, e.v.t. kan man skrive til forfatteren, som du jo også selv har gjort, og tak for det
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. januar 2004 - 12:52 #4
Hvis du nu frigjorde dine artikler for point, kunne det være jeg læste dem alle, og gav en kommentar med på vejen :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2004 - 13:15 #5
Hvis artiklerne var frigjort for point, var kommentare ikke nødvendige ;-))
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2004 - 20:27 #6
Jeg giver af princip ikke point for en artikel - med mindre den er anbefalet af en anden. Og indtil videre har jeg ikke fundet nogen gratis der skulle have en kommentar med på vejen.

Om der er point på en artikel el. ej er så absolut ikke lig med artiklens kvalitet - så jo, ALLE artikler kan have brug for en kommentar, uanset om de er gratis eller ej.
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2004 - 21:21 #7
Jeg kommentere alle artikler jeg læser gratis som betalte.

squashguy>Kan du se hvor mange brugere, der læser dine gratis artikler?, jeg har helt styr på hvor mange der ser mine artikler, også dem der ikke kommentere
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. januar 2004 - 23:15 #8
Tja, well, hmmm, uhmmm, womba.. jeg er faktisk ligeglad :))
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. januar 2004 - 23:16 #9
Det kunne da være fedt nok med en tæller, så man kunne holde øje.. men jeg overlever
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2004 - 19:39 #10
Har nu læst en artikel jeg kunne lide - nemlig ird´s artikle om køb af bærbar pc. Den er god !