Avatar billede yxos Nybegynder
21. januar 2004 - 22:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"Beskriv grundigt dit spørgsmål; så får du etc."

står der under spørgsmål-boksen når man lægger nye spørgsmål ind.

På korrekt dansk hedder det vist "Beskriv dit spørgsmål grundigt; Så får du hurtigere og bedre svar !  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2004 - 22:48 #1
Gramatisk er det ikke forkert ;)

P.s. http://www.eksperten.dk/spm/455081 - sker der noget?
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2004 - 01:00 #2
john stigers >>  skal vi give ham 24 timer og så anmelde ham ??
Jeg har efter at have set din henvisning, advaret ham om anmelding.
Avatar billede admin Novice
22. januar 2004 - 08:05 #3
Det er rettet. tak :)
Avatar billede kapla Nybegynder
22. januar 2004 - 12:56 #4
"På korrekt dansk hedder det vist..." Ikke helt! :-)

Beskriv dit spørgsmål grundigt; så får du hurtigere og bedre svar!

Er korrekt, altså uden stort begyndelsesbogstav efter semikolon, og uden mellemrum efter udråbstegnet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2004 - 21:26 #5
catbody> sagen er arkiveret lodret - gider ikke diskutere sådan noget mere. Ellers tak for støtten :)
Avatar billede yxos Nybegynder
23. januar 2004 - 21:34 #6
Det behøvs heller ikke, jeg har anmeldt mig selv, så vi kan få den sag ud af verden.
Jeg er meget ked at at være raget uklar med nogen om sådan en dum sag lige efter at være startet her. Jeg håber at admin kan rede trådene ud, og at vi så bagefter kan glemme dette og komme videre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2004 - 21:41 #7
yxos> nu er det dig der fortsætter - jeg stoppede kl. 21:26:27 - jeg vil ikke have de point.
Avatar billede yxos Nybegynder
23. januar 2004 - 21:46 #8
john> jeg vil meget gerne afslutte denne her, men måske det ikke vedkommer den ganske brugerskare. Vil du ikke skive til mig på yxos@hotmail.com eller på messenger?
Avatar billede hcma Novice
24. januar 2004 - 00:43 #9
john stigers >>  okay - jeg arkiverer det også lodret