Avatar billede Kengun Praktikant
15. januar 2004 - 10:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Url brugernavn

Jeg synes ikke det skulle være tillatt med url-brukernavn som for eksempel www.brukernavn-x.dk - Når man bruker et slikt brukernavn så får man masse "gratis reklame" ved at det skapes et link/url til ens side alle de steder man legger inn svar/kommentar.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 10:58 #1
Det er såmen heller ikke muligt i dag.

Jeg prøvede netop at skifte brugernavn til www.nanoq.dk

Det gav denne fejl:

"Forkert syntaks i brugernavn" :)
Avatar billede Kengun Praktikant
15. januar 2004 - 11:14 #2
Nåh, men det var da dejligt at vide :) For eksempel gyrosport.dk er en slig bruger, men han blev opprettet i august 2003 og da var der sikkert ikke en "sperre" for sådant.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 11:22 #3
Jeg prøvede lige med nanoq.dk også. Det giver samme fejl.

Men der findes ganske vist en del gamle brugere med den type navne. Det er der vist desværre ikke så meget at gøre ved :)
Avatar billede cdc Novice
15. januar 2004 - 11:31 #4
Jeg får en syntax fejl ved /cdc så det må jeg vel ikke bruge mere
Avatar billede cdc Novice
15. januar 2004 - 11:32 #5
nok p.g.a denne /
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2004 - 18:56 #6
Jep ;)