Avatar billede baxos Nybegynder
27. december 2003 - 22:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny kat assembler

Synes faktis der burde være en assembler kat under programmring

da det jo er et "ekspert" site ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. december 2003 - 22:47 #1
Hvor mange spørgsmål ser du i dag om assembler i "generelt" kategorierne?

Det er jo antallet af spørgsmålene der skal danne grundlag for oprettelse af nye kategorier. Ikke nye kategorier der skal danne grundlag for spørgsmål :)

Hvor meget kodes der i det hele taget i ren assembler i dag? :)
Avatar billede baxos Nybegynder
27. december 2003 - 22:51 #2
Hmmm :P Nanoq der fik du mig :/

-  Kan bare ikke finde nogle forums om assembler :'(
Avatar billede baxos Nybegynder
27. december 2003 - 22:56 #3
www.udvikleren.dk har heller ikke nogen :/
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. december 2003 - 22:57 #4
Der er du nok nødt til at gribe til newsgroups.

Tror ikke de hårde assemblernørder er til farvestrålende html ;)
Avatar billede baxos Nybegynder
27. december 2003 - 23:01 #5
Kender du et forum til assembler?? :S
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. december 2003 - 23:04 #6
nix... jeg har ikke leget med assembler de sidste 10-12 år... så de fora jeg benyttede dengang (BBS'er) eksisterer vist ikke mere :)
Avatar billede baxos Nybegynder
27. december 2003 - 23:06 #7
lort :/