Avatar billede madshammer Nybegynder
23. december 2003 - 23:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Visning af post efter accept

Jeg sidder nu her... dagen før juleaften, og venter på at en person acceptere mit svar, så jeg kan få mine points før jeg uploader det endelige stykke grafik, og så kom jeg til at tænke på;

ville det ikke være smart med en funktion der gjorde det muligt at skrive sit indlæg på forhånd, og det så først ville blive vist når ens svar blev accepteret, og evt. skulle man også kunne angive hvor mange point der forventes, så der ikke kan 'snydes', ved at dele point med andre, udenom en evt. aftale...

Did I make myself clear / forstår i? :)

-Mads Hammer
Avatar billede googolplex Novice
24. december 2003 - 00:01 #1
Skulle man så acceptere et svar men ikke har set !?
Avatar billede googolplex Novice
24. december 2003 - 00:01 #2
Forresten, nu er det juleaften, så GOD JUL :-)
Avatar billede madshammer Nybegynder
24. december 2003 - 00:07 #3
Nogle uploader jo et eksempel i en mindre størrelse, med en form for tag på, eller noget andet der gør det tyverisikkert... andre gør ikke, men bør, så når spørger har sagt "Wee, dit eksempel er fedt!" og acceptere svaret, kommer det indlæg man har skrevet tidligere, med links til den endelige version frem.

GOD JUL selv, man. o<:o)
Avatar billede madshammer Nybegynder
24. december 2003 - 00:09 #4
I dette tilfælde er "man" så svarerere.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. december 2003 - 00:12 #5
kan du ikke bare selv skrive det indlæg når der er blevet accepteret?
kan godt se at det for modtageren ville være fedt at få det med det samme.. men hvorfor kan han ikke vente, og hvor tit er det LIIIGE at man står og skal vente på en sidste kommentar før ens kommentare må blive vist??
Tror altså ikke der er nok 'behov' for sådan en funktion til at du skal regne med at den bliver til noget..

og hvor langt tid efter en kommentar i et spørgsmål plejer du lige at være i stand til at svare igen? for de fleste som bruger nettet og computeren meget snakker vi her ikke om mange minutter (og skulle den så kun komme til gode i situationer som i morgen hvor mange ikke er ved computeren?)

naa.. tror ikke lige frem det er en funktion der bliver til noget.. men da en sjov / skør idé ;)

Og god jul til jer.. ;)
Avatar billede madshammer Nybegynder
24. december 2003 - 00:17 #6
Der er massere af behov... hvis nu man, lige pludselig, en eller anden dag, ved et rent tilfælde, ikke kommer i kontakt med sin computer i en hel dag... så er det da meget service-agtigt lige at kunne gøre det. Jeg mener, når det er vigtigt nok at bestemme hvordan sidens lay-out skal være, må det her da også være noget...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. december 2003 - 00:21 #7
hmm.. ok.. det er vel som man ser på det.. Har måske bare undervurderet det.. Men tror nu alligevel langt fra at jeg vil komme til at bruge den funktion særlig mange gange / særlig tit.. (Faktisk nærmest aldrig!)
Men lad en fra de højere lag få orde.. ;)
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. december 2003 - 00:28 #8
Det lyder godt nok som den omvendte verden...

Så ville jeg vende den om, hvorfor skulle spørger tro du havde mere end en simpel demo, når du så har fået de "200" point høre spørger ikke fra dig igen!

Jeg ville da ikke acceptere et svar før jeg har fået det jeg forvendter.
Avatar billede madshammer Nybegynder
24. december 2003 - 00:30 #9
Ja, i har sgu ret... den holder jo kun i grafiske spørgsmål... never mind! Jeg havde lige glemt at her også er så meget andet.

Squeeze me!

-Mads
Avatar billede Jman Praktikant
24. december 2003 - 00:44 #10
spørgsmål kan lukkes (?)

Husk i øvrigt - ved disse forslag - at eksperten stadig er et gratis forum, hvor du selv vælger hvorvidt du vil hjælpe en person eller ej.
I og med du vælger at hjælpe en anden i nød, tager du også chancen for at spørgeren måske ikke er så loyal, som du havde håbet på... omvendt; Hvis du bliver ved at hjælpe er chancen for at forøge dine point større end følelsen af at give "gratis" hjælp.
Så derfor: træk på skuldrene over de tossede små teenagere, der konstant opretter profiler i håb om at kunne gnække og glæde sig over følelsen at have "snydt" folk for sølle point, og i stedet selv være glad for at du har kunne bidrage til at "glæde" en anden - især i denne juletid!!!

.:: Selv god jul - til ALLE på EKSPERTEN ::.
Avatar billede madshammer Nybegynder
24. december 2003 - 00:46 #11
Lukkøøød!