Avatar billede Slawomir Seniormester
12. december 2003 - 18:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

et par spørgsmål

Hej

jeg har et par spørgsmål og jeg vil høre om det kan lade sig gøre,

Kan det lade sig gøre at man får muligheden for at redigere sine indlæg og kan det lade sig gøre at afvise nogen bruger så man ikke kan se deres indlæg?, ligesom man kan andre steder

med venlig hilsen
BurgerKing
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. december 2003 - 18:37 #1
no1: nej
no2: køb pro el. kom i top 100 hver måned (= gratis pro)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2003 - 18:40 #2
Hvis man får mulighed for at redigere eg´ne indlæg vil der blive snydt ned div. svar i stor stil.
Avatar billede Slawomir Seniormester
12. december 2003 - 18:41 #3
#1 vil det ikke være god idé, hvis man kunne det, eller er det bare mig der synes det
Avatar billede fangel Nybegynder
12. december 2003 - 19:33 #4
det er kun dig der vil det...

forestil dig dette:

Bruger NN svare først med "det kan du ikke - haha";
Bruger ZZ svare bagefter "det kan du på den og den måde"...
Bruger NN ændre sit første indlæg så han svare det samme som ZZ og skriver at ZZ kopierede hans indlæg

hvordan finder du ud af hvem der har ret?

Morten
Avatar billede Slawomir Seniormester
12. december 2003 - 20:04 #5
dea pg >> jeg forstå godt din synspunkt, man der er altså ikke alle der snyder, det må man ikke glemme.
Avatar billede fangel Nybegynder
12. december 2003 - 20:09 #6
nej - men bare en misbruger systemet er det nok til at bringe det ned...

Morten
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. december 2003 - 19:58 #7
burgerking - hvorfor få flere ind på siden der vil snyde, når der en meget mere simpel måde, hvis du skriver lidt forkert i dit indlæg så laver du da bare et indlæg mere hvor du retter de ting, sværrer er det ik?