Avatar billede deurell Nybegynder
25. november 2003 - 15:16 Der er 13 kommentarer

eksperten priser udvidelse med webhotel priser

Det hele ligger næsten i titlen.
Kunne det ikke være fedt hvis man kunne få lidt prislister på webhoteller..
Søge på om det skulle være inkl. domæne, oprettelse,
hvad der skulle understøttes, hvor stor kapacitet og så videre...
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. november 2003 - 15:44 #1
nej det syntes jeg ikke .. jeg er heller ikke meget for eksperten priser... eksperten bør være spm & svar og ikke andet.
hvis jeg har brug for webhoteller, bøger, hardware osv. så skal jeg nok finde et sted og lede.
Avatar billede ird Praktikant
25. november 2003 - 16:11 #2
Samme mening herfra :-)

Bruger Edbpriser som altid og gider ikke skifte! Som loadet siger er E kun til spørgsmål og svar :-))
Avatar billede exp Juniormester
25. november 2003 - 18:48 #3
loadet >>
Så bliver du skuffet over E v4... der er artikler med ;-)
Avatar billede ird Praktikant
25. november 2003 - 18:51 #4
Er der ikke noget med at folk score point hvergang disse artikler bliver brugt??

Passer det synes jeg det er lidt latterligt at man kan score point på så nem en måde.
Avatar billede exp Juniormester
25. november 2003 - 19:00 #5
Man kan vælge om artiklen skal være gratis eller om den skal koste 5 point. Hver gang en bruger køber sig vej til artiklen, betaler denne således 5 point til skribenten. Er det en probruger der køber sig adgang koster det stadig 5 point, men halvdelen betales af eksperten.
Avatar billede ird Praktikant
25. november 2003 - 19:05 #6
Burde være helt gratis :-)

At andre brugere benytter sig at ens artikel må da være stolthed nok i sig selv *GG*
Avatar billede exp Juniormester
25. november 2003 - 20:21 #7
Så kan man jo bare sætte pirsen til o point ;-)
Avatar billede deurell Nybegynder
25. november 2003 - 22:44 #8
Hvis jeg må være helt ærlig så synes jeg at priser er svaret på en stor mængde spørgsmål. Derfor synes jeg at det er rimeligt at det er på eksperten.
Her kan man få hjælp til alt med computere...også prisen.
Men jeg mener bare også at et webhotel hører herunder.
At i så ikke kan lide et artikelsystem....det kan i jo så mene om hvad i har lyst.
Avatar billede mat Nybegynder
25. november 2003 - 23:24 #9
ird > score point på så nem en måde?!? Nu mener jeg ikke det er nemt at skrive en god, og ikke mindst, vedrørende artikel. Så jeg betragter det ihvertfald ikke som "nemme" point - tværtimod :)

De nemme point er da googlings ;)

-mat
Avatar billede deurell Nybegynder
25. november 2003 - 23:25 #10
mat>enig faktisk...hehe

men hvad synes du om mit forslag, nu du skriver et indlæg under det...
Avatar billede mat Nybegynder
25. november 2003 - 23:27 #11
Jeg bruger ikke selv e-priser, jeg er blevet forvænt med edbpriser.dk men jeg kan ikke se det irrelevante i det når nu e-priser findes? :)
Avatar billede deurell Nybegynder
25. november 2003 - 23:28 #12
tak...
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
26. november 2003 - 17:00 #13
Artikler er da geniale, specielt den gang der var den fejl på test.exp.dk der gjorde, at jeg kunne oprette en artikel til 2147483647 point. Den ligger der endnu ;o)

Hvad Eksperten Priser angår, er det jo en 3. parts tjeneste, som Admin derfor ikke behøver at bruge alt for meget tid på. Og da den ikke forstyrer her på Eksperten, er jeg efterhånden ret ligeglad, jeg bruger den ikke :-)