Avatar billede vistodk Nybegynder
20. november 2003 - 16:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg har brug for kontakt til eksperten

Hej.
Jeg har et forslag til eksperten som jeg gerne vil drøfte over telefonen.  Hvem skal jeg tale med?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. november 2003 - 16:40 #1
Avatar billede vistodk Nybegynder
20. november 2003 - 16:49 #2
jeg vil have en person - gider ikke bare umiddelbart ringe til IDG Online
Avatar billede dmcn Praktikant
20. november 2003 - 16:52 #3
Ring til IDG Online og spørg efter Jacob fra eksperten.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. november 2003 - 15:17 #4
Ring til JFL WebCom ( JFL = Jacob Friis Larsen, WebCom = www.webcom.dk ) på 70 27 07 67..
det er hans firma-ting.. tror jeg..
Eller send en mail til infor@eksperten.dk og spørg om du ikke kan få et nummer, hvor du kan kontakte ham..

Der er 2 admins.. husk at få fat på den rigtige, dvs vores JFL.. :)

hmm.. mails der sendes til infor@eksperten.dk besvares af en der har tlf.nr. 77 300 300 som signatur.. dvs IDG Online..

Mit sidste bud: Ring til ham på 70 27 07 67. :)
Avatar billede dmcn Praktikant
22. november 2003 - 15:41 #5
"Der er 2 admins.. husk at få fat på den rigtige, dvs vores JFL.. :)"
Der er nu kun en.

"hmm.. mails der sendes til infor@eksperten.dk besvares af en der har tlf.nr. 77 300 300 som signatur.. dvs IDG Online.."
Jeg forstår stadig ikke hvad problemet i at ringe til IDG Online er? Admin solgte eksperten til dem og blev derefter ansat hos dem. Han sidder derude og koder eksperten.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. november 2003 - 16:12 #6
ok, det kan godt være at der kun er 1 admin.. men der er mere end 1 person der besvarer mails på info@eksperten.dk
Jeg sendte end mail til email adr, og fik 2 forskellige svar.. så med mindre at admin havde glemt at tage noget medicin.. :)

by the way.. det er underligt at jeg begge steder i mit tidligere indlæg skrev "infor" i mail adr..
Avatar billede exp Juniormester
22. november 2003 - 17:30 #7
thesurfer >>
Det kan være du tænker på Jesper Haun fra IDG -> han er Jacobs chef, samt coadmin herinde :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:58 #8
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.