Avatar billede max-payne Nybegynder
20. november 2003 - 00:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forslag til - Hjælp Eksperten.

Jeg syntes at det skulle være muligt at købe point her på E, man kunne så lave en regel om at købte point ikke kunne medtages i point-regnskabet når det galdt om at have flest point.
En af årsagerne til at jeg syntes det skal være muligt at købe point er: At jeg personligt gerne vil støtte E, med et kontant honorar, og da jeg ikke har brug for at blive Pro-medlem (da jeg ikke ved hvad jeg skal bruge det til), men stadig gerne vil have et eller andet for pengene, så var det jo en mulighed
Avatar billede cool_casper Nybegynder
20. november 2003 - 00:38 #1
Lyder som et godt forslag! Dog synes jeg det er vigtigt at der bliver lagt stor fokus på at point man så køber IKKE tælles med i div. hit-lister/top10-lister...
Men ellers en god idé! :)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2003 - 00:39 #2
tror ideen med at man ikke kan købe ppint for penge er at man skal yde noget for dem, altså besvare spørgsmål og derved holde aktiviteten igang på E.

Hvis alle bare købte, sad der kun point jagerne tilbage til at besvare alle spørgsmål, og derved ville der jo ikke blive besvaret så meget.

bare mit syn på det.

mvh.
Questis
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2003 - 00:40 #3
undskylder stavefejlene
Avatar billede fromsej Praktikant
20. november 2003 - 16:20 #4
Det er meget både og, hvis man har et spørgsmål, så stil det, hvis spørgsmålet er seriøst vil det blive besvaret uanset om der er 1 point eller 200 point er mit indtryk, da de seriøse brugere af E! trods alt ikke går så højt op i pointene alligevel, modsat pointjægerne, der støvsuger i alle 200 point spørgsmål uden at følge det til dørs, bare de får skrabet til sig.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. december 2003 - 21:35 #5
feedback..
Avatar billede max-payne Nybegynder
30. december 2003 - 17:24 #6
ok