Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
16. november 2003 - 21:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for at redigere i sine indlæg.

Yep, det skulle være muligt at redigere i sine indlæg, hvis man feks. har lavet en stavefejl eller noget..
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
16. november 2003 - 21:42 #1
- eller tilføje noget mere til indlægget (som jeg havde brug for lige her :P)
Avatar billede soreno Praktikant
16. november 2003 - 21:46 #2
Jeg synes det er smartere at overveje (gennemlæse) sit indlæg inden man poster det.

Jeg synes det vil være tåbeligt at give mulighed for at rette i egne indlæg - hvad med de tilfælde hvor der udøves bevidst sabotage. Så er det umuligt at følge med i indlægene.
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
16. november 2003 - 21:55 #3
"hvad med de tilfælde hvor der udøves bevidst sabotage." - ja, hva med dem?
Og umuligt at følge med i indlæg? naaah.. de fleste communities på netter har da en rette funktion?
Avatar billede exp Juniormester
16. november 2003 - 22:02 #4
Alternativt kunne det være muligt at rette i sit spørgsmål, indtil der er afgivet et svar/kommentar.

Men jeg er fuldstændig enig med dig, soreno... læs teksten igennem istedet...
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2003 - 22:14 #5
"de fleste communities på netter har da en rette funktion?"
Og de færreste communities på nettet er bygget op omkring et pointsystem, som folk kunne få lyst til at misbruge - noget som imo bliver lettere med en redigeringsfunktion.
Desuden tror jeg de fleste brugere herinde er i stand til at se forbi stavefejl osv.
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
16. november 2003 - 22:15 #6
whatever..