Avatar billede per-d Nybegynder
16. november 2003 - 20:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan man stadig vælge expnote når den ikke findes

Hvorfor kan man stadig vælge expnote i ens menu når den ikke findes længere, http://expnote.exp.dk linker bare til exp.dk, eller findes den alligevel???
Avatar billede arne_v Ekspert
16. november 2003 - 20:06 #1
Der ligger en V2 klar som undertegnede, hermandsen og mora har
arbejdet på.

Nu venter vi lidt på Admin. Men muligvis har han for travlt med V4,
Avatar billede exp Juniormester
16. november 2003 - 20:10 #2
Og vi glæææææder os (til begge!)
Avatar billede per-d Nybegynder
16. november 2003 - 20:20 #3
det lyder godt men der er så ingen steder man kan følge med i projektet eller hvad???
Avatar billede arne_v Ekspert
16. november 2003 - 20:34 #4
Desværre ikke.
Avatar billede hermandsen Juniormester
17. november 2003 - 20:10 #5
Okay, vi lade det komme ud...
Jeg har nu 3 gang forsøgt at komme i kontakt med admin via mail, men intet sker!!

Jeg har ca. skrevet en mail om ugen hvor jeg hver gang har opfordret til at han ville godkende protokollen, og evt. udvide den så f.eks. Eksperten Artikler kunne komme med, men intet...

Jeg har sågar sendt ham dokumentationen til serveren, og fortalt flere gange at serveren er programmeret færdig, samt at vi har en næsten færdig Win32-klient, og at der arbejdes på en Java-klient også, men som sagt: Intet svar!!

Efter min fjerde mail regner jeg med at tage kontakt til Jesper Bille Haun, som er Admin's chef. Virker det heller ikke, går vi over til 2 ugentlige mails til admin. Virker det heller ikke tager vi snail-mail'en i brug, også ugentlige.

Det skal bare presses i gennem!!

Det underlige er at i starten var admin meget optimistisk omkring projektet, men nu bliver det nærmest ignoreret! :(
Håber snart der sker noget!!

//hermandsen
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
17. november 2003 - 20:31 #6
Hvis og når i begynder på det med snailmails, så send dem anbefalet...
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
17. november 2003 - 20:32 #7
Ellers kan i jo prøve at ringe:

Telefon: 77 300 300
Telefax: 77 300 313

Mandag - torsdag: 8.30 - 16.30
Fredag: 8.30 - 15.00