Avatar billede themepark Nybegynder
14. november 2003 - 08:18 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Here's a thought

Når jeg søger på Eksperten efter indlæg omkring bestemte emner, hænder det heldigvis at jeg finder det, jeg skal bruge. Men skal jeg så bruge nogle oplysninger derfra senere, skal jeg enten bogmærke adressen i min browser, eller skrive linket op.

Mit forslag...voila...hvad med at give brugerne mulighed for at sætte et bogmærke på indlæg? Så kunne der være et menupunkt til det ligesom "Spørgsmål oprettet af dig" :)
Avatar billede soreno Praktikant
14. november 2003 - 08:30 #1
Avatar billede themepark Nybegynder
14. november 2003 - 08:31 #2
Well, derfor er der vel ikke noget i vejen for at jeg også foreslår det...så meget desto mere opbakning ;)
Avatar billede chalde Seniormester
14. november 2003 - 09:49 #3
God idé. Ville jeg også benytte mig en del af hvis det kom.
Avatar billede roenving Novice
14. november 2003 - 14:23 #4
Helt enig -- også med Aske !-)
Avatar billede soreno Praktikant
20. november 2003 - 21:21 #5
Jeg fandt lige denne:
http://www.eksperten.dk/spm/13269
Avatar billede roenving Novice
20. november 2003 - 21:26 #6
*g*
Avatar billede exp Juniormester
20. november 2003 - 22:21 #7
hehe - det er sgu efterhånden NOGEN år siden...
Avatar billede themepark Nybegynder
23. november 2003 - 20:31 #8
LOL :) Og jeg som troede, jeg var på forkant med udviklingen ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. december 2003 - 21:30 #9
feedback..
Avatar billede themepark Nybegynder
17. december 2003 - 08:27 #10
thesurfer, come on...hvad feedback kunne der overhovedet være på det her indlæg? Jeg stiller et forslag til Eksperten til 0 point ;)
Avatar billede roenving Novice
17. december 2003 - 09:37 #11
Luk spørgsmålet ved at besvare selv, så det ikke optræder i lister over ubesvarede spørgsmål !-)
Avatar billede themepark Nybegynder
17. december 2003 - 09:43 #12
Rigtigt nok, men hvis det er det han vil have, kan han vel sige det i stedet for at bede om feedback...det er noget helt andet ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. december 2003 - 17:57 #13
hehehe :)
Hvis et spm jeg deltager i, har "stået stille" i mere end ca 3 uger, plejer jeg at skrive "feedback.." :)
Det gør spørgeren opmærksom på at han/hun har et åbent spm :)
Jeg kan ikke se, at jeg har deltaget i dette spm, før mit "feedback.."-indlæg.. men af en eller anden grund, lå spmet i min mailbox :)

Folk har det med enten, at glemme at de har spm åbne, eller også glemmer de hvordan de finder frem til dem igen :)
Avatar billede themepark Nybegynder
17. december 2003 - 17:58 #14
thesurfer det er også en god ting, du gør, men at skrive feedback betyder jo at du vil have at vide om de stillede forslag faktisk virkede :) Så hellere spørge personen om han ikke skal have lukket tråden :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. december 2003 - 18:07 #15
nope.. standard besked, så de andre ikke bliver jaloux :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. december 2003 - 18:09 #16
Lige nu gør jeg det manuelt.. overvejer at lave et program, der scanner mine spm, og selv indsætter beskeden :)
Avatar billede themepark Nybegynder
17. december 2003 - 18:15 #17
Jaloux? LOL!!!!!!!!!! Well dig om det men det ville nu være bedre med en anderledes besked for at forvirre mindst muligt ;)