Avatar billede over-load Nybegynder
11. november 2003 - 12:43 Der er 5 kommentarer

Hvorfor er der ingen Cobold forum

Jeg syntes det er noget lort, at der ikke er noget cobold forum, jeg vil gerne lære mér og give min viden om cobold vidre!!!??
Avatar billede snowball Novice
11. november 2003 - 12:51 #1
Mener du ikke Cobalt !? Grunden er nok at det er meget begrænset hvad der er af spørgsmål omkring det enme. Behovet skal være der før der bliver oprettet et ny kategori, og det tror jeg ikke der er her.

Snowball

P.S. Hold venligst dine indlæg i en sober tone, tak.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
11. november 2003 - 15:13 #2
Eller menes der mon programmeringssproget COBOL, der tænkes på? ... Jeg vil da være spændt på at se, hvilken viden over-load kan diske op med på det område - men måske han lige burde lære at stave til programmeringssproget først (såd'n bare for at udglatte eventuelle fremtidige misforståelser)
Avatar billede arne_v Ekspert
11. november 2003 - 18:13 #3
COBOL må idag ligge under "Programmering Andre"

SUN Cobalt må vil ligge under enten hardware.
Avatar billede over-load Nybegynder
11. november 2003 - 19:30 #4
nåh nåh nåh :D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. december 2003 - 21:27 #5
feedback..