Avatar billede simonvalter Praktikant
31. oktober 2003 - 08:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Trigger på navn til email

Der er en del faste brugere der tit bliver refereret til eller omtalt i et spm, eller bliver oprettet med point til xxx.

Det kunne være smart hvis man kunne slå trigger på sit brugernavn til i sin konto, og derefter modtage emails fra alle spm hvor det bliver brugt i som man ikke allerede deltager.

Nogen vil selvfølgelig blive floodet p.g.a. deres valg af brugernavn, men de kunne jo skifte brugernavn, eller slå det fra.
Måske kunne man også give et antal triggers til pro medlemmer som de selv kunne definere, lidt ala newsscanner.

Om det vil være for stor en opgave eller om det vil resultere i et langt større pres på serveren ved jeg ikke, men det ville være rart hvis i ville overveje det ;)
Avatar billede exp Juniormester
31. oktober 2003 - 08:50 #1
Puha da... så ville jeg da ikke kunne stye min mailbox, min udbyder ville sikkert lukke min mailkonto og jeg ville gå psykisk ned... ;-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. oktober 2003 - 08:52 #2
hehe ja jeg tænkte precis på dig da jeg skrev det, men jeg tror også jeg vil få en del der ikke kan stave til loaded .. men jeg overvejer navnskifte aligevel ;)
Avatar billede exp Juniormester
31. oktober 2003 - 08:56 #3
;-)
Avatar billede htm Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:31 #4
Puha jeg vil give exp ret, tror også jeg vil modtage rigtig mange mails på den bekostning :-)
Avatar billede roenving Novice
31. oktober 2003 - 11:40 #5
*lol*

-- I er vist også de brugere med de mest udsatte navne !-)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
31. oktober 2003 - 11:45 #6
Det vil jo fuldstændig ødelægge muligheden for at bagtale andre brugere ;o)

Det ville gøre Eksperten til et overvågnings-site, hvor alle holdt øje med hinanden ;o)

Ellers en god ide :-)
Avatar billede exp Juniormester
31. oktober 2003 - 12:01 #7
roenving >>
Tror du *g*

Eftertænksom:
"Gad vide om der er nogen brugere med kun et tegn i deres navn..." <== træls hvis der var *G*

athlon-pascal >>
Det er jo fuldstændig umuligt alligevel. Med det netværk man efterhånden har på sin icq, bliver man sgu alligevel gjort opmærksom på alle de spm man bliver nævnt i :-)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
31. oktober 2003 - 12:12 #9
Avatar billede htm Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:37 #10
Hvis man ellers havde et navn der ikke var så omtalt, ville det nok være en ok ide.

Men jeg kan ikke se noget brug for den. Man er for det meste klar over at der er spørgsmål hvor man skal lægge et svar. (Point til xxx)
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. oktober 2003 - 13:29 #11
ja nu skulle det selvfølgelig være friviligt om man ville aktivere den feature.
og ja for det meste vil man se når en bruger laver en point til xxx, men ikke altid.

Et netværk over icq .. ja er der nogen af jeg der har det, men jeg kunne aldrig få mig selv til at instalerer hverken det eller messenger ;)

personligt abonerer jeg på rigtigt mange katagorier for tiden så jeg fanger det meste, men engang imellem så får jeg nok og sætter det ned til et par stykker... men kom der noget interresant op ville jeg godt se det aligevel.
jeg så feks igår at der var en der snakkede om at de havde fulgt riversens guide om at komme outlook i tray og riversen opdagede det godt nok også og kunne rette en fejl der var i hans guide... næste gang er det ikke sikkert han gør det.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. november 2003 - 18:26 #12
hmm. kontoen "windows" blev oprettet for mere end 3 år siden, og er deaktiveret.. den har ikke engang været brugt..
Gad vide om der er nogle reserverede brugernavne, f.eks. "windows"..
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. november 2003 - 18:45 #13
ja det vil jeg tro der er