Avatar billede ransborg Juniormester
19. oktober 2003 - 20:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Links til internettet

Hej Alle,

Vi har sikkert alle oplevet, at spørgsmålstillere referer til et sted på nettet.

I flere tilfælde har jeg oplevet, hvis jeg har søgt på et eller andet herinde, at der var sådan et links, men at dette links ikke fungerede længere. Det har været lidt irriterende.

Er det muligt at ændre på? - muligvis at links skal være til en www.eksperten.dk side? - jeg tænker så på, om brugerne kunne oprette en subsite under www.eksperten.dk
f.eks. www.eksperten.dk/spørgsmålXXXXX.html

Bare et forslag, men det har sikkert været til debat før.

Mvh
Ransborg

PS. tak for en god service
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
19. oktober 2003 - 22:19 #1
Det ville ikke være så smart, da mange ikke ville få løst deres problemer... Hvis folk f.eks. spurgte efter et program der kunne et eller andet, måtte man så ikke linke til et? Eller hvis der fandtes en løsning på et problem på en side på internettet, men sidens tekst var beskyttet af copyright (meget normalt)?
Eller 1000 andre situationer...
Avatar billede ransborg Juniormester
26. marts 2004 - 13:02 #2
Lukker lige denne her