Avatar billede ouha Nybegynder
07. oktober 2003 - 11:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

asp problem efter IISLockd

Hej,

Jeg har for langtid siden kørt IISlockd for at beskytte min server, har kun haft brug for PHP, så asp må være blevet disabled. Nu står jeg og skal afvikle asp og det vil bare ikke virke, har prøvet at køre iis igen unload os.v Men det bliver ikke ligefrem bedre af dette. Nogen der har et fif ???
Får denne fejl:

på en anden pcer får jeg også Objekt disabled...

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

Open the www.ligemeget.dk home page, and then look for links to the information you want.
Click the  Back button to try another link.
Click  Search to look for information on the Internet.

HTTP 404 - File not found
Internet Explorer
Avatar billede snowball Novice
07. oktober 2003 - 12:08 #1
Har du prøvet at køre IIS LockDown Tool igen, for så kan du jo "undo" de ændringer den har lavet.

Snowball
Avatar billede ouha Nybegynder
07. oktober 2003 - 12:30 #2
ja virker ikke...
Avatar billede snowball Novice
07. oktober 2003 - 12:36 #3
Hvad står der i din log fil (c:\winnt\system32\inetsrv\urlscan\urlscan.log)

Se evt. http://securityadmin.info/faq.asp#urlscan

Snowball
Avatar billede ouha Nybegynder
07. oktober 2003 - 13:19 #4
har fixet det på anden vis..
Avatar billede snowball Novice
07. oktober 2003 - 13:27 #5
Hvordan ? (Husk at lukke spørgsmålet)

Snowball
Avatar billede ouha Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:13 #6
under , "cache isapi applications"  pegede .asp på en dll fil der hed 404.dll og den ændrede jeg til asp.dll så spillede det..

"lukket"
Avatar billede snowball Novice
08. oktober 2003 - 14:36 #7
ouha: Lav selv et svar og accepter det - før er spørgsmål ikke lukket !

Snowball
Avatar billede ouha Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:42 #8
under , "cache isapi applications"  pegede .asp på en dll fil der hed 404.dll og den ændrede jeg til asp.dll så spillede det..

"lukket"