Avatar billede kbonline Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:10 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Et par forslag

Hejsa

Allerførst tak for et suverænt godt forum, jeg har megen glæde af det.

Derfor vil jeg også gerne betale lidt for at være med, men jeg synes ikke systemet pro er så logisk bygget op.

Jeg ville foreslå, at der var et ½ års abonnemet (evt. kr. 120)og 1 års anbonnement (evt. kr. 200)

Samt en bonus på fx 2000 point pr. år.

Dette ville efter min mening gøre det mere atraktivt (og mere overskueligt prismæssigt) at melde sig ind.
og et års abonnement (evt. kr. 200)

Bare et forslag !!
Avatar billede kbonline Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:11 #1
Ups det gik vist lidt galt med min Copy/Paste :-) jeg håber i forstår hvad jeg mener...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:14 #2
den dag man kan betale sig til point, ER jeg skredet - og jeg er sikker på at mange herinde har det på samme måde
Avatar billede exp Juniormester
02. oktober 2003 - 11:26 #3
jep
Avatar billede kbonline Nybegynder
02. oktober 2003 - 12:17 #4
hmmm du har jo allerede 300 point ved normal tilmelding, samt 5 point pr. dag du er tilmeldt, hvad er forskellen på et lidt højere pointantal til betalene medemmer ?

Ok men det var også bare et forslag, stadig synes jeg det ville være bedre med faste priser på ½ og 1 årligt abonnement, ikke noget med at man skal til at udregne hvad det så bliver, når man kun skal betale for 12mdr minus 3 mdr gratis = 9 mdr. x 25 kr.

Dette virker lidt :-[ på mig...
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
02. oktober 2003 - 20:01 #5
Når den nye Eksperten v.4 kommer, skal Pro'er kun betale halv pris for betalingsartikler, "eksperten betaler resten" :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2003 - 20:27 #6
Den med point i bonus holder ikke. Så vil ens point-tal jo ikke kunne afspejle hvad man rent faktisk har tjent.

p.s. hvad er der galt med priserne?
Du skriver:
½ år = 120
1 år = 200

De faktiske tal er:
½ år = 125
1 år = 225
ved ½ år får man 1 måned gratis - ved 1 år får men 3 måneder gratis.

Du må nok hellere forklare det LIDT bedre.
Avatar billede kbonline Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:10 #7
Jeg siger IKKE at der er noget galt med de nuværende priser, faktisk er de jo meget tæt på det jeg foreslår.

Jeg synes bare at :
"Ok men det var også bare et forslag, stadig synes jeg det ville være bedre med faste priser på ½ og 1 årligt abonnement, ikke noget med at man skal til at udregne hvad det så bliver, når man kun skal betale for 12mdr minus 3 mdr gratis = 9 mdr. x 25 kr."

Jeg foreslår bare at man istedet skal se de aktuelle priser PRÆSIS så man ikke skal til at lave et regnestykke ud af det :-)

Intet ondt i det, men hvad er der galt i at skrive

½ års abonnement = kr. 120
1 års abonnemet = kr. 200.

Og hvad menes med "betalings artikler" ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2003 - 22:14 #8
"Intet ondt i det, men hvad er der galt i at skrive

½ års abonnement = kr. 120
1 års abonnemet = kr. 200."

øøøhhh....
hvis nu eksperten brugte dine priser ville det være sværere at regne prisen ud, da prisen for en måned jo ligger på 25 kr...???
Avatar billede kbonline Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:30 #9
Ok lad os nu ikke komme op og "tottes" over det (det virker som om du tager dette som et direkte fjentligt angreb på dig?)
Jeg kommer blot med et forslag til at forenkle priserne.

Jeg tror ikke der er vildt mange som vil melde sig ind i eksp. pro på månedsbasis, når man melder sig ind (sådan har jeg det) er det lige så meget for at støtte sitet, og derved sikre at det bliver ved med at eksistere.

Og jeg ville personligt (jeg kan af naturlige årsager ikke skrive for alle andre) melde mig ind, og betale ½ årlig eller 1 årlig abonnement, ellers glemmer jeg bare at betale for en mdr. en gang imellem. Derfor ville det for mig virke mere logisk hvis priserne var opdelt som jeg nævner.

Kald det da så for pokker

½ år = kr. 125,-
1 år = 225,-

hvis de 25 kr. er så vigtige, men rent psykologisk er 120/200 en mere passende pris.
Avatar billede exp Juniormester
02. oktober 2003 - 22:32 #10
kbonline >>
I E! v4 kan man skrive artikler, og der kan man vælge at det skal koste point for brugerne at se artiklen
Avatar billede kbonline Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:52 #11
ok - lyder spændende
Er der andre fordele på vej ? og hvornår kommer ver. 4
Avatar billede kbonline Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:53 #12
iøvrigt.... får man en kvittering på betaling for Pro ?
Avatar billede exp Juniormester
02. oktober 2003 - 23:25 #13
Du modtager en mail fra newsscanner, der fortæller at dit pro er forlænget, det er vist det eneste du får. Køber du via telefonen står det på din telefonregning hvis du modtager en sådan.

E! v4 kommer vist bare når den kommer, men der bliver fejlrettet på livet løs. Hvis du er pro, kan du se den her:
http://test.exp.dk

Login med dine normale login-oplysninger, og opret dig så igen i det nye forum.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2003 - 08:40 #14
kbonline> *lol* hvor læser du at jeg tager dette som et fjendtligt angreb på mig? Det gør jeg altså ikke :)
Avatar billede kbonline Nybegynder
16. oktober 2003 - 10:40 #15
sorry - det fik jeg bare indtryk af.