Avatar billede ferret Nybegynder
22. september 2003 - 15:52 Der er 7 kommentarer

Exp.dk i andre browsere

Jeg har længe lagt mærke til og ignoreret at exp.dk langfra er pæn i andre browserer end IE, det er jeg utilfreds med da jeg lige er switchet til Mac og Safari er langt bedre end IEx på Mac'en, kan det virkelig være rigtigt at en side hvor man kan spørge om andre OS'er og andre browser ikke kan se den i de browsere man nu spørger om?
Avatar billede snowball Novice
22. september 2003 - 15:55 #1
Læs http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=125

"Desuden vil vi overholde XHTML standarden og optimere koden, så websitet kan bruges fejlfrit i nyere versioner af Internet Explorer, Netscape / Mozilla og Opera."

Så hvis Safari overholder XHTML standarden, så er der håb forude :)

Snowball
Avatar billede roenving Novice
22. september 2003 - 15:56 #2
Ser da helt okay ud i Mozilla 1.5 ?-)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
22. september 2003 - 16:01 #3
Du kan da evt. prøve http://www.mozilla.org/projects/camino/ :-)
Den er vist baseret på Mozilla.

(Selv bruger jeg Mozilla Firebird på WinXP, og E ser fin ud her)
Avatar billede ferret Nybegynder
22. september 2003 - 16:07 #4
Well hvis der et et redesign på vej sætter jeg mig bare tilbage i stolen og venter, tabellerne er lidt fubar i Safai.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. september 2003 - 17:03 #5
den noget oversete browser Avant kører også Eksperten uden problemer.
http://www.avantbrowser.com/
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
22. september 2003 - 17:05 #6
Retaxes -> Er det ikke bare IE i forklædning?
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. september 2003 - 17:25 #7
jo, men den har poup killerindbygget + nogle andre gode faciliteter.