Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. september 2003 - 18:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opret en kategori til Skype!

Ja, opret en kategori under chat-programmer til www.skype.com !
så vi slipper for at høre de samme spørgsmål om det 1177 gange :-)

Og det må MEGET gerne gå lidt hurtigt
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 18:09 #1
Svar på det første spørgsmål:
der er ikke Spyware i (endnu)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. september 2003 - 18:11 #2
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. september 2003 - 18:15 #3
Er det ikke lidt en overdrivelse at oprette en speciel kategori?
Der er jo trods alt kun lidt over 240.000 brugere på verdensplan... og det er jo kun en beta.
Så skal Mozilla Firebird da også have sin egen kategori...
Og Miranda IM (www.miranda-im.org)...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
16. september 2003 - 18:26 #4
ath >> men jeg mener helt sikkert også at Mozilla burde få sin egen ... så kan man jo have underkategorier som "Evangelism", "XUL", "XBL" osv.
Avatar billede fangel Nybegynder
16. september 2003 - 18:58 #5
Mozilla har stort nok oplag til at kunne trække en kategori - men hvem vil bruge den? de fleste der hentet Mozilla ved jo hvad de gør og ahr derfor ikke brug til hjælp (ud over at compile Firebird på linux - nogle der ved hvordan man gør?)

nu vi er ved IM - hvad så med Gaim?

Morten
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. september 2003 - 20:34 #6
Heavy-Metal> har du prøvet at telefonere via Skype programmet?

(atter et spm. om Skype ;o)

Det skal lige bemærkes at jeg har installeret det og at det funker fint.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. september 2003 - 20:36 #7
Retaxes -> Ja, det har han vist: http://www.ebruger.dk/forum/message.asp?id=1736
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. september 2003 - 21:25 #8
hehe, hele banden er der ;o)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. september 2003 - 15:02 #9
ville ellers gerne ha haft admin til at kigge ind her, men han har vel travlt med den nye version - jeg lukker igen