Avatar billede htmlkongen Novice
11. september 2003 - 23:46 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Eksperten pro? Udnyttelse?

Nu har jeg efterhånden været inde på E i lang tid, og har købt pro. Men får man ikke lidt for pengene? Jeg mener de få reklamer der er, også auto opdate er da det eneste der er rigtig godt??????
Avatar billede dmcn Praktikant
11. september 2003 - 23:50 #1
Ingen har tvunget dig til at købe det?
Avatar billede htmlkongen Novice
11. september 2003 - 23:51 #2
Nej men for at prøve det. Hvis det virkelig er det eneste er det sq lidt sygt.....
Avatar billede htmlkongen Novice
11. september 2003 - 23:51 #3
Jeg har ikke forslag som sådan, jeg troede bare man fik mere ud af det?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. september 2003 - 23:52 #4
jeg har bruge nok over 100,- på det og syntes det er nice
Avatar billede dmcn Praktikant
11. september 2003 - 23:55 #5
Mulighed for at vælge bannere og reklamer fra.
Specialsøgning.
Mulighed for at få sendt spørgsmål tekst i mails om nyt spørgsmål.
Mulighed for at få sendt indlæg tekst i mails om nyt indlæg.
Mulighed for at ignorere brugere.
Konfigurering af de boxe du ser i siderne.
Indflydelse på kommende features.
Oversigt over alle brugeres point og placering.
Der står helt tydeligt hvad du får, når du køber medlemsskabet. Udnyttelse er et ret stærkt ord, når du selv har accepteret hvad du fik.
Avatar billede htmlkongen Novice
11. september 2003 - 23:56 #6
Ja det er jeg klar over men alligevel? Hvor meget er det af det som man virkelig tænker: "Hey fed det er sq fedt man kan gøre det og det etc." ???
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. september 2003 - 23:57 #7
syntes jeg (fx det med jeg ikke skal trykke F5 hver gang jeg vil se om nogle har skrevet)
Avatar billede htmlkongen Novice
11. september 2003 - 23:57 #8
Ja men udnyttelse var heller ikke på den måde, men jeg synes bare det er lidt fusk man ikke får mere alligevel, og ja jeg har selv accepteret det.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. september 2003 - 23:57 #9
De første 4 punkter bruger jeg selv i høj grad og punkt 6 bruger jeg i mindre grad. Det er absolut ting jeg ville betale for, hvis jeg ikke fik det gratis.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. september 2003 - 23:58 #10
der er også fri søge på deres anden newsscanner.dk som normalt koster 25,-måneden for at bruge (er gratis med exp pro)
Avatar billede htmlkongen Novice
11. september 2003 - 23:58 #11
Ja men det skal jeg da nok gøre fremover... Det har jo virket fint indtil, så hellere spare de penge. Ikke fordi det er dyrt men alligevel. Ikke engang reklamerne er belastende herinde såsom pop up osv ...
Avatar billede htmlkongen Novice
11. september 2003 - 23:59 #12
Okay den siden kendte jeg ikke :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. september 2003 - 23:59 #13
hmmm tror ikke man kan bruge newsscanner.dk gratis mere med exp pro
Avatar billede htmlkongen Novice
12. september 2003 - 00:00 #14
Ok
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. september 2003 - 00:02 #15
nederen
Avatar billede htmlkongen Novice
12. september 2003 - 00:03 #16
Kendte ikke siden?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. september 2003 - 00:05 #17
var til at søge i nyhedder (men nu har de sat prisen op til 30) syntes det er mere fair hvis det var med som før
Avatar billede htmlkongen Novice
12. september 2003 - 00:05 #18
LOL
Avatar billede peet-49 Novice
12. september 2003 - 07:59 #19
Jeg betrakter pro som et sponsorat, og har udelukkende betalt en længere periode for, at sponsorere eksperten.dk
Avatar billede snowball Novice
12. september 2003 - 08:17 #20
Som peet49 er inde på, så ser jeg lige så meget Pro som værende et sponsorat til Eksperten. Jeg køber det lige så meget for at støtte Eksperten, som for at få nogle nye features. Jeg synes bestemt man får nok for pengene. Er især meget glad for punkt 1, 3, 4 og 6 på n0rmality's liste. De 4 ting alene gør det for mig værd at være Pro medlem.

Men hvis du synes du ikke får features nok så du vil give penge for det, så må du jo bare være lidt aktiv så du er mellem de 100 der får gratis Pro hver måned ;) Mht. flere features, så skulle der vist komme nogle flere Pro features i den nye version af Eksperten - som Pro medlemmer jo får lov til at BETA teste !

Snowball
Avatar billede kenp Novice
12. september 2003 - 08:52 #21
gør vi det snowball :) hvornår begynder det :)
Avatar billede snowball Novice
12. september 2003 - 09:19 #22
kenp: Ja! Går da ud fra at Admin holder det han skriver nederst i http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=125 - så der skulle gerne snart ske noget ;)

Snowball
Avatar billede eagleeye Praktikant
12. september 2003 - 10:54 #23
htmlkongen>>  Det helt fint at komme med kritik og syntes du får for ldit for pengene.

Kan du så ikke skrive hvad du ønsker skal være en del af Pro, så admin kan gøre det bedre. Så havd ønsker du af eksta features???
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. september 2003 - 13:12 #24
Jeg ELSKER mit pro-abonnement!!

Har faktisk lige forlænget mit med et år... :)

Tak admin, for dette geniale site!!
Glæder mig til Eksperten bliver optimeret til XHTML 1.0!! *mums* ;)
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. september 2003 - 15:23 #25
bare at slippe for reklamer er det værd .. men jeg har selvfølgelig heller ikke betalt for det ;)
Avatar billede exp Juniormester
12. september 2003 - 16:04 #26
Jeg modtager da dagligt mail fra newsscanner...
Avatar billede bentn Nybegynder
12. september 2003 - 16:43 #27
Syntes det er som at betale for at gå på arbejde, da det jo er os der
sidder og hjælper til, at lave en Pro udgave.
Ud over det køre Eks. utroligt dårligt på min putter.Jo flere indlæg i samme emne, jo værre,- virker meget tung.Jeg ved det er min egen putter, da jeg har
en ældre pc uden det problem, jeg ved bare ikke hvad grunden er.
Avatar billede htmlkongen Novice
13. september 2003 - 13:48 #28
Jo men fx at billedet opdaterer automatisk hvis der kommer nye svar. Ikke bare den der lile en. Det er bedre at den gør det selv. Og ja jeg glæder mig da til flere ting der kommer som pro, men jeg bruger ikke søgning herinde. Og alt det der med emails når der er svar ser jeg kun som spam så det har jeg valgt fra (før jeg fik pro.) Oversigt over point og placering det har man da i en hvis grad uden at ha pro. Men det med reklamer er fint nok, men de er ikke engang belastende. Men som sagt: Jeg glæder mig til der kommer flere :)
Avatar billede exp Juniormester
13. september 2003 - 13:50 #29
htmlkongen >>
Forestil dig du lige er igang med at skrive en laaaang besvarelse på et spørgsmål, og så lige pludselig så reloader siden...

Jeg ville blive irriteret...
Avatar billede htmlkongen Novice
13. september 2003 - 14:46 #30
Nå ja det havde jeg ikke tænkt på.. ;) Men så må man kunne gøre sådan at når feltet man skriver i er "aktiveret" altså så den kan se at man skriver så skal den ikke opdatere. Det er stadig bedre. Men ellers ja det havde jeg ikke lige tænkt på :D
Avatar billede exp Juniormester
13. september 2003 - 15:41 #31
Jeg må nok indrømme at jeg synes denne metode er en glimrende idé - det ville også kræve for meget af serveren, hvis den skulle reloade hele siden hver eneste gang der var indlæg... Dette spørgsmål ville ikke kræve det vilde, men fx nogle af de mere personlige diskussioner, hvor der er nye indlæg i en lind strøm, og som gerne ender på 1-200 indlæg i løbet af kort tid, ville lægge serveren ned.
Avatar billede htmlkongen Novice
13. september 2003 - 17:49 #32
200 indlæg ? Er det realistisk? :|
Avatar billede htmlkongen Novice
13. september 2003 - 23:40 #34
Fx endnu en funktion der vil være god : At man automatisk har en funktion der gør at end intialer står automatisk i boksen. Fx

/Htmlkongen ...
Avatar billede snowball Novice
14. september 2003 - 00:00 #35
Du mener altså en automatisk signatur !? Der har været efterspurgt mange gange, men er blevet stemt ned næsten lige så mange gange af forskellige årsager.

Snowball
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. september 2003 - 00:15 #36
Dit brugernavn står lige ved siden af din kommentar så det er vel ikke nødvendig også at det sætte ind i bunden af hver kommentar??
Avatar billede htmlkongen Novice
16. september 2003 - 00:21 #37
Nej ok. Det er rigtig nok. eagleeye. Snowball<<<< kan vi ikke lave en afstemning om det igen så? Det kan være fokl vil nu? hvar ved jeg?
Avatar billede snowball Novice
16. september 2003 - 08:07 #38
htmlkongen: Det er muligt der kommer afstemninger i den nye version af Eksperten (som gerne skulle komme inden alt for længe), og alt efter hvordan det kommer til at foregå, så kan der jo måske laves en officiel afstemning om sådan noget.

Snowball
Avatar billede htmlkongen Novice
19. september 2003 - 00:35 #39
Alle snakker om den, men hvad bliver det til?
Avatar billede snowball Novice
19. september 2003 - 08:16 #40
Tja, godt spørgsmål. Da jeg spurgte Admin i fredags sagde han at den ville komme i BETA test i denne uge, men det har han åbenbart desværre ikke nået alligevel. Så man kan jo håbe på at den kommer i næste uge.

Snowball
Avatar billede htmlkongen Novice
30. september 2003 - 19:25 #41
:(
Avatar billede snowball Novice
30. september 2003 - 20:19 #42
htmlkongen: Øh !? Hvis det ikke er gået op for dig, så kan den nye version af Eksperten testes på http://test.exp.dk

Snowball
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 22:53 #43
Jeps har set det :D
Avatar billede htmlkongen Novice
22. oktober 2003 - 22:17 #44
Tak for debat lukker nu :)