Avatar billede Sweet1 Nybegynder
05. september 2003 - 00:00 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Forslag til et spørgeområde på Eksperten

Hejsa

Var det ikke en ide at at oprette et område for spørgsmål omkring akvarier ? Der er jo meget at snakke om, f.eks. akvariet, sten, fisk, pumper, medicin, vand, planter, sygdomme, sten, salg/bytte af fisk/planter/mm.

Mvh

Sweet1
Avatar billede bearhugx Nybegynder
05. september 2003 - 00:02 #1
sweet1 >> emnet er måske interessant, men hvordan passer det lige ind i "IT-forum"-kategorien ????
Avatar billede popsy Novice
05. september 2003 - 00:03 #2
Akvarier er ikke it-relaterede kommer der snart nogen og siger til dig ;)

pst, jeg kan godt li' ideen, men smid det under fri debat i stedet for :D
Avatar billede popsy Novice
05. september 2003 - 00:03 #3
:D
Avatar billede fromsej Praktikant
05. september 2003 - 00:07 #4
Det kunne da være interessant at programmere sine neonfisk om til nogle andre farver.*G*
(Sorry)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
05. september 2003 - 00:09 #5
fromsej >> ps: det er formentligt mig med den blå taske - man har ikke haft tid til at kontakte dig...
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
05. september 2003 - 01:26 #6
Hmm man kan vende det om og så spørge, hvor mange af nørderne herinde der har fisk som kæledyr :O)

Men okay, så glem det :O)

/Sweet1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. september 2003 - 12:55 #7
"kæledyr".... kæler du med dine fisk? :)
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
05. september 2003 - 13:14 #8
Tjaaa det kan man da godt sige, eller ozz så er det dem der kæler med mig når de napper til mig ;O)
Avatar billede ird Praktikant
05. september 2003 - 14:24 #9
Kan ikke rigtigt definere fisk som andet end kæledyr :-)

Er selv en stor elsker af denne hobby :-)
Har du spørgsmål er du velkommen til at sende mig en mail opretter

Ld69@ofir.dk så vil jeg gøre mit bedste for at hjælpe dig
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 16:42 #10
Fisk er da KLART et kældyr som alle andre dyr :) de spræller bare ret meget når de kommer over vand, og pludselig stopper de. Har aldrig fundet ud af hvorfor :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
05. september 2003 - 16:45 #11
Triple-x´s kommentar, gæller(!) ikke som et svar.*G*
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 16:48 #12
Fromsej *GG*
Ird - har lige et spørgsmål til dig, jeg har haft fisk og havde jo sådan et rør i siden som lavede luftbobler så de fik ilt eller noget i den stil.

men jeg havde en grå/blå fisk med en rød hale som kravlede ind i det rør og så sad den ellers der inde det så meget mærkeligt ud da den kun lige kunne presse sig ind os så sad den jo ligesom lidt forkert da den sad med hovedet op af :) hvad kan det skyldes?
Avatar billede fromsej Praktikant
05. september 2003 - 16:53 #13
http://images.google.dk/images?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=labeo+bicolor&sa=N&tab=wi&meta=lr%3Dlang_da
Var det den?
Det er typisk adfærd for Labeo Bicolor, og de eksemplarer jeg har haft har alle været meget agressive.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 16:55 #14
ja det tror jeg, og ja den var agrasiv :) den var den første der fik mad altid, de andre fisk havde næsten respekt for den :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 16:56 #15
stavefejl er gratis :)
Avatar billede ird Praktikant
05. september 2003 - 17:27 #16
Fromsej har jo allerede svaret :-)

Utroligt hvad den mand ved..*G*
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 18:33 #17
jaah det vil jeg give dig ret i :o) men har du samme mening som ham ?
Avatar billede ird Praktikant
05. september 2003 - 18:34 #18
Ja det er også mit bud. Har du andre problemer finder du min ICQ på ebruger :)

Ha det godt
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. september 2003 - 18:41 #19
ILM ird :) god weekend til jer alle
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 13:49 #20
Lukketid :)