Avatar billede stry Nybegynder
25. august 2003 - 14:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Se hvem der er logget på m.v.

Det er garanteret blevet foreslået før, men det det ikke er implementeret endnu stiller jeg det i forslag (igen?)

1.En liste som viser hvem der pt. er logget på eksperten.

2.Automatisk opdatering af siden hvert minut (ved ikke om det er teknisk muligt, men mon ikke?)

hmm... jeg synes der var noget mere men det kan være jeg kommer i tanke om det senere.
Avatar billede stry Nybegynder
25. august 2003 - 14:24 #1
men det det ikke =
..men DA det ikke...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. august 2003 - 14:28 #2
automatisk opdatering er alt for dyrt i båndbredde. Har man Pro Abonnement, får man en lille "ticker" forneden, der fortæller hvor mange nye indlæg der er i et givent spørgsmål. Denne opdateres automatisk.

Liste over hvem der er online på Eksperten har været vendt før. Og hver gang er den blevet forkastet.

Personligt er jeg bestemt heller ikke interesseret i, at man kan se hvornår jeg er online.

Eksperten er IKKE en chat, hvor det forventes man altid er "tilstede". Eksperten er ikke et live forum. En onlineliste mener jeg ville stride mod hele konceptet. Folk svarer når de har tid og lyst. Det må spørger acceptere. Og altså udvise den fornødne tålmodighed.
Avatar billede exp Juniormester
25. august 2003 - 14:34 #3
nanoq >>
Her er vi da svært enige :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. august 2003 - 15:39 #4
stry - Hvis man kan se nanoq er online eller jeg som co-admin - kunne man hurtigt frygte at folk vil henvende sig direkte til ham eller jeg fremfor at kaste ting ud i åben debat.

Desuden er det ikke sikkert at jeg svarer på spørgsmål fordi jeg er online. Min computer står tændt 24 timer i døgnet og som hovedregel vil der være et eksperten vindue åben, men jeg sidder her altså ikke 24 timer. (selvom nogle tror det)

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede bearhugx Nybegynder
25. august 2003 - 19:01 #5
nikolajdu >> well.. you had me fooled ! :-) *LOL*
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2003 - 19:55 #6
2: Jeps, det vil bare være så fedt at siden opdaterer sig selv mens man er ved at skrive et svar, not!  :-)
Avatar billede kaper Nybegynder
30. august 2003 - 22:41 #7
Jeg synes nanoq har fortjent at få accepteret sit svar :D
Avatar billede stry Nybegynder
02. september 2003 - 11:14 #8
Tak for indlæggene.
Der er tydeligvis ikke stemning for mine forslag og den med opdateringen midt i et indlæg havde jeg ikke lige gennemtænkt :-)
Men uden forslag sker der ingen udvikling af sitet så jeg vil også i fremtiden tillade mig at lægge forslag frem til debat :-)

Mvh. Christian
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. september 2003 - 13:54 #9
Du skal være velkommen :))