Avatar billede c-holst Novice
15. august 2003 - 20:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

længere lister i nyeste spørgsmål og nyeste indlæg

Det mener jeg kunne være rart, Især når det rigtigt stærk, så kan man nærmest nå at overse spørgsmål.
fx kunne man selv have mulighed for at vælge hvor mange man vil have stående af gangen.
idag kan man vælge 5 eller ingen, hvad med 10 eller 20
Avatar billede roenving Novice
15. august 2003 - 21:06 #1
En god ide, men det kan vel give konflikter med de standard-ting som findes i panelerne !-)
Avatar billede fromsej Praktikant
15. august 2003 - 21:06 #2
Helt enig, 5 er lige i underkanten.
Avatar billede izemate Nybegynder
16. august 2003 - 14:34 #3
Kunne man ikke gøre sådan at man selv kunne angive hvormange man ville se?
Avatar billede roenving Novice
17. august 2003 - 10:12 #4
c-holsts forslag at kunne vælge mellem nogle forskellige antal er en rigtig god idé !-)
Avatar billede c-holst Novice
17. august 2003 - 19:13 #5
Min tanke er, at så kan man gå til og fra til andre småsysler uden at misse så mange spørgsmål, og man kan nemmere nå at se kommentarer i de spørgsmål her og nu er aktive i

Der skulle nok være plads til 15 af hver hvis man lukke ned sine egne data og flytter de små annoncer. og jeg har kun 800 X 600
Avatar billede simonvalter Praktikant
17. august 2003 - 23:55 #6
mange af de spørgsmål jeg deltager i er nogen jeg fanger ved at sidde og refreshe forsiden .. for tit så er det forsent at deltage i et spm når det først dukker op med mail. det er selvfølgelig kun et "problem" for mig når jeg jagter point ;)

en længere liste ville være rar ;) .. jeg har forsøgt mig med at bruge ekspertens rss feed
http://www.gbit.dk/exp/
men det er simpelt hen for langsomt til at update .. tror det kører hvert 5 min ..
så flere spm .. eller et hurtigere rss feed eller .. en hel side man kan sidde og refreshe på(gerne med pro funktionen 1 nye spm som vi har for indlæg) .. istedet for at bruge forsiden ville være nice.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. august 2003 - 12:30 #7
Umiddelbart en god ide. Men det kunne jo befrygtes, at det ville forøge point-jagten. (pointen med E er vel først og fremmest at hjælpe andre. Point er vel blot en sidegevinst.)
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. august 2003 - 14:56 #8
ja måske .. men sagen er den at der allerede er point jagt ;) og hvis det hjælper brugerene til at få hurtige svar mener jeg ikke der er noget galt i det... og når det går rigtigt stærkt kan et spm hurtigt ryge væk fra nyeste indlæg listen og dermed er der måske færre der ser spm og kan hjælpe. selvfølgelig vil de i de fleste tilfælde få den hjælp de har brug for .. men måske ikke lige så hurtigt.
Avatar billede c-holst Novice
09. september 2003 - 12:53 #9
lukker her