Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
15. august 2003 - 17:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Checkspørgsmål hvis jeg er smidt af.

Jeg har nu 2 gange oplevet, at jeg har svaret på et spørgsmål, f.eks.
---
Lav et query, Q1, som har felt4 med "00" for de rækker, som ikke har det i forvejen,f.eks. Felt4: Iif (left(felt2,2)<>"00";"00"&felt2;felt2))
Lav et query, Q2, som finder dupletter (brug guiden) i Q1s felt1, felt3 og felt4.
Lav et query din oprindelige tabel, f.eks. tabel1, og Q2, hvor du joiner felt1 og felt3. Samtidig skal felt2 være <> felt4. Vupti, her har du hvad du søger, og kan lave query om til et slettequery.
---
Begge gange var jeg af blevet logget af, måske p.g.a. multiple sessions, hvad ved jeg, men jeg ville begge gange have ææælsket at få et checkspørgsmål, f.eks. "Du er logget af, skriv lige user/pw så du kan få gemt dit indlæg".
Avatar billede robotten Praktikant
18. august 2003 - 14:15 #1
Du får nok bedere hjælp, hvis du finder den rigtige kategori til dit spm.
Avatar billede roenving Novice
18. august 2003 - 14:32 #2
>>robotten

Startede du også med at læse den dummy-tekst static havde inkluderet ?-)

Han har præcis fundet den rigtige kategori, for det er kun admin og hans kodning af E* som kan hjælpe staticdata ...
Avatar billede robotten Praktikant
18. august 2003 - 15:27 #3
Oh..  jeg må have sovet. Bare glem det *s*
Avatar billede roenving Novice
18. august 2003 - 15:29 #4
*g*
Avatar billede robotten Praktikant
27. august 2003 - 10:59 #5
Har jeg helt spammet spm. til nu? Hvis problemet stadig er der, kan jeg anbefale at oprette et nyt. Det skal jeg nok holde mig fra, så ;)
Avatar billede robotten Praktikant
01. september 2003 - 10:40 #6
?
Avatar billede robotten Praktikant
25. september 2003 - 15:30 #7
Øv..
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
16. oktober 2003 - 11:19 #8
Pyt
Avatar billede robotten Praktikant
18. oktober 2003 - 21:56 #9
Ok. Lukker du så pænt her igen?
Avatar billede robotten Praktikant
06. november 2003 - 14:07 #10
;)
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
09. september 2004 - 21:26 #11
og hvordan gør jeg så det?
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
09. september 2004 - 21:26 #12
Accepterer mit eget svar?