Avatar billede scripttumpen Nybegynder
21. juni 2003 - 01:51 Der er 5 kommentarer

Stavekontrol i WORD - professional 97

fra:
<Script>
Er der ikke en der kender til navnet på den tyske udagave stavekontrol-filen (der burde hedde noget i retning af: "braucher.dic) så man på nem og bevem vis kan erstatte den nuværende danske (der hedder btuger.dic) og således få tysk stavekontrol i stedet for den danske ved at erstatte den tyske med den danske?

Svar modtages gerne hurtigt - se iøvrigt mit originale spørgsmål under kategorien: programmer - office - osv
Avatar billede fedtmulen Nybegynder
21. juni 2003 - 02:47 #1
kan vel hentes på hjemmesiden?
Avatar billede halifax Nybegynder
21. juni 2003 - 05:36 #2
Så simpelt er det desværre ikke.
Du skal have en tysk Word for at få tysk stavekontrol.  :(
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. juni 2003 - 09:27 #3
Hvis du ikke ligefrem køber en tysk word, så vil jeg tro at du skal bruge en der hedder Microsoft Proofing Tools som skal indstalleres samme sted som word, Excel m.fl.
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. juni 2003 - 09:46 #4
eller også skal du måske bruge dette Multilingual User Interface, ligeledes fra Microsoft
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2003 - 10:38 #5
hvad har du fundet ud af?