Avatar billede ouha Nybegynder
24. april 2003 - 15:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

wms sammen med IIS

Hej,

Jeg har lidt problemer med at få windows media services til at virke på samme server som IIS ( kører win2k og wms kører via http altså samme port 80 som IIS)
Jeg kan forstå at man kan benytte 2 ip adresser en til wms og en til IIS sitet, men når jeg vil "starte" min website i iis'en siger den bare "adresse already in use"

Nogen der har et tip/guide/url eller andet?

Mvh

Malthe..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2003 - 15:40 #1
Brug port 8080 til streaming port så er det ude ovre det problem. Hvad mener du med IP adresserne?
Avatar billede ouha Nybegynder
24. april 2003 - 16:16 #2
bind'e den ene service til den ene ip og den anden service til den anden ip..

Men ok vis du siger 8080 er ok så sparer man jo en ip..  hmn men hvor i wms er det nu lige man skifter port hmn...!!