Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dato og klokkeslæt for nyheder

Jeg prøvede at søge efter lignende spørgsmål, men da jeg ikke kunne finde noget, må jeg selv bringe det op! :)

Jeg mener, det vil være praktisk at vise dato+klokkeslæt for oprettelsen af en nyhed, når den vises på forsiden. Det vil passende kunne stå til højre for overskriften. På den måde behøver man ikke gå ind på selve nyheden for først dér at finde ud af, at den blev postet for to uger siden.

Hvis jeg fx har været på ferie og ser "Database tabel fejl", kan jeg måske fristes til at tro, at der er noget galt med Eksperten. Men i virkeligheden er den fejl jo rettet for længst! :)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 18:18 #1
ahh forlængst og forlængst er måske så meget sagt.

Problemet er at "nyheden" vises ind til man klikker på den og læser hele nyheden. Så en dato er faktisk underordnet.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2003 - 15:30 #2
Næ, for jeg er sådan set ligeglad med, om nyheden er der eller ej.
Jeg vil bare ikke bruge "kostbar tid" på at se, om det er gammelt nyt! :)
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2003 - 20:37 #3
Pointen er at nyheden ikke forsvinder før du klikker på den. Ligegyldigt hvor gammel den er.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2003 - 21:11 #4
Jeg har bestemt heller ikke påstået det modsatte! Jeg vil ikke have nyheden til at forsvinde; jeg vil bare vide, om jeg BØR læse den igennem eller ej. :)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2003 - 14:56 #5
Nå, der ser ikke ud til at ske så meget...