Avatar billede meanmachine Nybegynder
04. marts 2003 - 19:01 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kazaa Lite

Hejsa!
Jeg kører kazaa lite og henter med jævne mellemrum filer herigennem. Min internetforbindelse er ADSL 512/128, men for det meste henter jeg kun med 0.60 - 1.00 Kb/s så det tager ocaener af tid.
Hvad kan årsagen være til denne usædvanligt langsomme overførsel?
Flere af mine bekendte henter med 30.0-40.0 Kb/s med samme forbindelse.

På forhånd tak

*/C
Avatar billede fromsej Praktikant
04. marts 2003 - 19:02 #1
Det afhænger af hvor hurtige forbindelser du henter fra , hvor belastet de servere er du kører igennem osv.
Avatar billede meanmachine Nybegynder
04. marts 2003 - 19:06 #2
Vil det sige at JEG ikke kan gøre noget for at oppe hastigheden? Tak!!
Avatar billede fromsej Praktikant
04. marts 2003 - 19:10 #3
Du kan sætte en grænse for upload fra dig selv , jeg kan ikke huske hvordan.
Tak for points.*S*
Avatar billede tgm Nybegynder
04. marts 2003 - 19:11 #4
det har osse noget at gøre med dit deltagelses level jo højere jo bedre
Avatar billede meanmachine Nybegynder
04. marts 2003 - 19:20 #5
Mit "participation level" er nemlig på HIGH, derfor undrer det mig at det går så vildt langsomt.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
04. marts 2003 - 19:21 #6
Meanmachine - Dumt at bruge Kazaa...
Avatar billede speakfreak Nybegynder
04. marts 2003 - 19:24 #7
Hvordan får man godt level?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
04. marts 2003 - 19:25 #8
Nej, det er ikke dumt - Kazaa har den gode ting hvis du mangler en demo, trailer sov eller bare en fil til cs og den er stor, kan du gemme!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
04. marts 2003 - 19:25 #9
Speakfreak - Ved at share noget... men det er netop det der er så farligt...
Avatar billede speakfreak Nybegynder
04. marts 2003 - 19:31 #10
jep, Har læst artiklen i bladet PCPLayer

Antipirat gruppen tager ikke dem der downloader da de er en lille fisk i nettet, men i stedet dem der hoster... men der er Specieltilbud til alle pirater - betaler man regnigen på 1 million snarest får man den kun til 500.000

Hvad med at de lavede en udsalgsavis?... HEHE bare et forslag!
Avatar billede meanmachine Nybegynder
04. marts 2003 - 19:31 #11
Stefan - Har du dårlige erfaringer eller er du blot modstander??
Avatar billede speakfreak Nybegynder
04. marts 2003 - 19:33 #12
meanmachine-> Jeg ville ikke udtale mig sådan, for mig lyder det som om du synes han er en taber fordi han ikke lider Kazaa!
Avatar billede meanmachine Nybegynder
04. marts 2003 - 19:37 #13
Rolig, læg ikke ord i munden på mig. Jeg vil gerne høre om Stefans erfaringer ikke andet, det håber jeg ikke han opfatter anderledes.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
04. marts 2003 - 19:41 #14
Det er bare som du lige ved hvordan man kunne opfatte det - foir når vi erinde på dette emne skal man passe grueligt på sine udtagelser og hvordan man bruger tingene!
Avatar billede meanmachine Nybegynder
04. marts 2003 - 19:45 #15
Helt iorden.. jeg er kun interesseret i en fornuftig samtale som kan medvirke til større kendskab/viden. :-)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
04. marts 2003 - 19:47 #16
k
Avatar billede speakfreak Nybegynder
04. marts 2003 - 19:47 #17
bare pas på, hvis en CoAdmin bliver kold i røven, deaktiverer han alle der siger de bruger programmet!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
04. marts 2003 - 19:47 #18
Har ikke dårlige efaringer Nej... Men ønsker heller ikke nogle :)
Avatar billede meanmachine Nybegynder
04. marts 2003 - 19:50 #19
TAK!
over n´ out