Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2000 - 17:15 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Findes det? Det mener jeg

Jeg mener at erindre at der findes et program som kan tage snapshots af hvad der foregår på en maskine. dvs. billeder af den skærm som brugeren ser på. Læs dette som et program til overvågning af brugeren UDEN at brugeren ved det.
Avatar billede blood Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:19 #1
et af programmerne heder netbus

hvis du skynder dig lidt kan du downloade det her
212.242.234.182/nbpro210.exe min pc
Avatar billede blood Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:20 #2
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2000 - 17:21 #3
Jeg vil lige installere det og give point hvis det er godt..
Avatar billede blazer Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:27 #4
subseven r bedre.......subseven.slash.org -tror jeg nok......
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2000 - 17:32 #5
blazer>> Kan du ikke finde deres korekte url?
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2000 - 17:38 #6
NetBus er ikke det jeg søger. Programmet skal kunne installeres på den maskine som skal overvåges. Der efter skal den tage snapshots løbende så man senere kan se billederne igennem. Læs dette som hustruovervågning.
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:38 #7
NetBus er et af de grumme hackerprogrammer!!!

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:40 #8
Hvis du har installeret NetBus på din hustrus PC, skal du skynde dig at fjerne det igen!! Blood (og andre) kan logge ind på PC\'en og læse i alle filer, samt slette hvis det er det de vil. Skynd dig at få det fjernet!!

-> Blood
Jeg anklager dig ikke for at det var din hensigt... hehe... ingen verbal slåskamp i dag tak!

- Anders
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2000 - 17:44 #9
Er hermed fjernet igen *S* Det var ikke lige min hensigt at skabe vej til hackere.. Jeg mindes at kunne huske en sag fra Over there hvor manden blev skilt pga. snapshots af konens brug af cyberchatsex.. Men mangler lige det program. *S*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 18:13 #10
jeg har programmet du leder efter! her er en beskrivelse af hvad det kan:
PC Spy v2.12
\"Secretly monitor what is being viewed on your computer while you are away.This software allows you to capture and save screen images while you are away from your computer, showing you exactly what was being viewed on your computer at specific times. PC Spy runs completely hidden in the background, as it is not visible in the task list when pressing CTRL-ALT-DEL, and all captured screens are not viewable with any normal        viewer, but only with PC Spy. You simply select the start time, how many screens to save, and how often to capture the screens, and this is all one without any notice to the user. There is even a picture compression level to set which allows you to save disk space on captured screens. This software is stand alone and runs in memory, so it can be run from a diskette, leaving no trace of the software on the computer for anyone to get suspicious.\"

programmet fylder 212 kb pakket! smid din email, så sender jeg det til dig! :-)
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2000 - 18:21 #11
rosgaard@netwebber.dk  (Det er en dropbox så derfor den mail *S*)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 18:28 #12
mail på vej :-)
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2000 - 18:36 #13
Virker den ikke med win2000????
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 18:41 #14
det har jeg ikke testet men der står i filen kfk.nfo at den virker under 9x/NT
Avatar billede hojben Novice
24. oktober 2000 - 18:44 #15
Hmm Jeg får en fejl om noget ikke kan findes i kernel filen
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 18:47 #16
hmm..jeg ved ikke engang hvor man kan finde en nyere version..den her er tilbage fra \'99
Avatar billede halifax Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:55 #17
kimrosgaard -> Spændende program. Vil du sende det til denne adresse  halifax@sol.dk
På forhånd tak.
halifax
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:03 #18
halifax>>mail på vej :-)
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:11 #19
anders@halnet.dk
Send gerne til mig...

- Anders
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:13 #20
halnet>>mail på vej :-)
Avatar billede halnet Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:34 #21
takker... er det ikke lidt spooky... er du sikker på at det ikke er et af de satans progs også!?

- Anders
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:46 #22
ja, det er jeg helt sikker på! det beder overhovedet ikke om adgang til nettet!
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:47 #23
anders@psykopat.dk !!

OSS MIG!! :O)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 22:53 #24
goulduck>>mail på vej :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:46 #25
Hehe .. så må jeg hellere ha skiftet det password .. kan squ ikke lige huske det! :O)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2000 - 23:53 #26
*GGG* ellers så sig til hvis jeg skal sende det igen! :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:18 #27
Det er egentligt ikke sjovt ... for nu skal jeg ned i serverrummet i morgen på arbejde ... Well, det er vel ikke så dårligt endda. :)
Avatar billede blood Nybegynder
25. oktober 2000 - 00:31 #28
hojben

jeg kan fortælle dig at netbos ikke er et hackerprogram
det er laver til brug af fjern adminstration
ja netbos kan være meget skumelt hvis man ikke bruger det regtigt

den nye version af netbus kan man sætte serveren op til at man kun kan logge på fra nogle ip adr. som man selv vælger og man har altid kunde sætte password på ens netbos server server undtagen version 1.0

jeg har selv brugt netbus til at styre min server som står i ishøj og jeg bor selv i køge!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. oktober 2000 - 06:45 #29
blood> Jeg har set password creackers til NetBus og jeg har også hørt at der skulle være master-passwords til NetBus ... Jeg ved så ikke om nogle af tingene virker.
Avatar billede morteeni Nybegynder
25. oktober 2000 - 09:40 #30
kimrosgaard> gider du sende det til mig også ??

morten.er@cool.dk

tak...
Avatar billede kol Nybegynder
25. oktober 2000 - 10:25 #31
Hej Højben!

Ovennævnte forslag er udmærkede, men det, du virkelig har brug for til dit formål er et program som Cyber Snoop, der laver en logfil af al Internet aktivitet på din PC, incl. passwords og tekst.
Du kan hente en demo på www.pearlsw.com/home/cybersnoop.html og købe dig en licena (jo, det er der virkelig nogle der gør!)hos salg@webguard-europe.com, et dansk firma.

kimrosgaard: Jeg vil meget gerne have en kopi af dit program. Tak på forhånd.

Hilsen KOL
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:21 #32
morteneni>>sender det i aften når jeg kommer hjem :-)
kol>>smid lige din emailaddy så jeg kan sende programmet :-)
Avatar billede ds-zim Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:36 #33
Yez, plz !! JP@aaconsult.dk (ISDN) eller Carnage@mail1.stofanet.dk (Cable)

Jeg vil meget gerne C det foreslåede program & vil helst modtage D på kabeladressen.

Cheers, Zim
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. oktober 2000 - 18:11 #34
morteneni & ds-zim>> mail på vej! :-)
kol>>jeg mangler stadig din emailadresse!
Avatar billede hojben Novice
25. oktober 2000 - 23:55 #35
Tak for en livlig debat, men kol\'s svar må være det optimale..
Avatar billede morteeni Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:48 #36
Tak for det !!
Avatar billede kol Nybegynder
26. oktober 2000 - 10:14 #37
højben:  Det er et bestemt lige det, du søger. Pointene går vel så i min retning?

kimrosgaard:  Min adr. er kol@stofanet.dk
Avatar billede hojben Novice
26. oktober 2000 - 13:06 #38
Kol >> De er skam smidt i din retning *s*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:34 #39
kol>>mail på vej :-)
Avatar billede lomax Nybegynder
23. april 2008 - 17:02 #40
hvis du stadig ligger inde med det prog kim vil jeg meget gerne have det. bcb@2night.dk
på forhnd tak :)
Avatar billede tiger_dk Mester
23. april 2008 - 17:09 #41
hvad med Prt. Scr. tasten, den kan lige præcis det !
Avatar billede lomax Nybegynder
23. april 2008 - 17:16 #42
ved så ikke lige hvad det er for een tast :)
Avatar billede tiger_dk Mester
23. april 2008 - 20:08 #43
se godt på tatsterturet i højre side oppe for ovnen - den kan hedde Prt. Scr. eller Prnt. Scm, når du trykker på den tager du et billede af hvad der sker på skærmen, når du er i Windows. Derefter når du har trykket, kan du gå ind i f.eks paint og vælge Rediger-sæt ind op vupti så kommer det du tog et billede af fra skrivebordet !