Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. oktober 2002 - 01:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

fødselsdag

Hvad med om man kunne taste fødselsdag ind på minisitet og få et lille flag når dagen kom, synes da der er lidt hygge ved dette sted, så hvorfor ikke ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. oktober 2002 - 01:56 #1
hmm hygge ?  det er hårdt arbejde ;)
Nej seriøst hvad får man ud af sådan noget geil.  Men sød lille ting at have  hvis det var et dating site eller sådan noget :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. oktober 2002 - 01:59 #2
årh okay, sad bare og overvejede ordet community. Forresten andre der er ved at gå til over spændingen på E-Note ?
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 02:02 #3
Måske kommer det på ExpertsXposed ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2002 - 02:02 #4
Eller er det XpertsXposed ?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
18. oktober 2002 - 02:03 #5
westhi>> hvem står egentligt for expexposed ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. oktober 2002 - 02:05 #6
Avatar billede jelzin101 Praktikant
18. oktober 2002 - 02:06 #7
super takker ;)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. oktober 2002 - 02:08 #8
så lidt
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. oktober 2002 - 02:13 #9
Tja  vi kunne også lave små grønne mænd der spronger hen over skærmen når man score point :)
Er enlig tilfreds som det er  det kan forbedres klart  men tror dem der står bag gerne vil holde en vis standart  selv om man har på fornemmelsen den er lav nogle gange  men med for meget geil tror jeg det vil blive værre med små teenager der ikke rigtigt ved hvordan man opfører sig når man sidde på værelset og nørder for sig selv :)
Men det jo bare at komme igang der er sindsyg mange fede forslag til nye tiltag :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. oktober 2002 - 02:19 #10
Tak det var da en mening. :-) flere ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. oktober 2002 - 00:39 #11
Lukker
Avatar billede hermandsen Juniormester
19. november 2002 - 01:18 #12
>>no_doubt
Omkring expNOTE kan jeg kun glæde dig med at sige at det virkelig går frem ad... Jeg har selv været så heldig at få lov til at prøve klienten, og det begynder at se rigtig godt ud!!!
Serveren har gennemgået nogle tests, der alle er har haft et positivt resultat! :)
dsj regner med at systemet står klar en gang til jul, så i må bare vente lidt endnu!

Jeg tror det bliver en god jul i år, ikke mindst på Eksperten!!! :)