Avatar billede demon3d Nybegynder
29. november 2001 - 11:18 Der er 6 kommentarer

Flash og generator

Jeg har arbejdet på at integrere XML med flash.
det hele skal ende med en Flash baseret Shop.

Jeg har lavet XML delen hvor jeg kan læse variabler fra XML ud i flash.

Det jeg ønsker at gøre er at lave en generator del - som generer en liste over varer (billeder). Som jeg vil gøre ved hjælp af loadmovie.

Hvordan videre sender jeg variabler fra flash til generator delen {varenummer} (templates?)

Mvh.

Søren Jepsen
Avatar billede lingoman Nybegynder
29. november 2001 - 11:54 #1
Er der tale om Macromedia Generator ?
Avatar billede demon3d Nybegynder
29. november 2001 - 11:59 #2
ja!den nyeste version fra macromedia
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. november 2001 - 13:07 #3
For at kunne sende variabler ud via Generator skal du eksportere din .fla til Generator template fil - .swt

I Generator bruger du så {} omkring de variabler du vil have dynamiske.

Forklar gerne lidt mere.

/Nikolaj
Avatar billede demon3d Nybegynder
29. november 2001 - 13:23 #4
Det jeg vil gøre er at sende variabler fra flash delen til generator.. Jeg har nogle variabler der indeholder navne på jpg filer som jeg vil sende videre til generator delen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. december 2001 - 13:10 #5
Hvorfra kommer dine variabler??
Avatar billede demon3d Nybegynder
04. december 2001 - 14:43 #6
mine variabler kommer fra flash delen.. Jeg har dem fra en xml fil jeg læser ind i flash.