Avatar billede AugustHeskjaer Praktikant
17. marts 2020 - 20:05 Der er 3 kommentarer

CPU viser 100% og GPU viser mellem 0-15%

Hej. Jeg har et problem, angående at hver gang jeg spiller Modern Warfare: Warzone, så bliver min cpu brugt 100% og min GPU kommer sjældent over de 5%.
Jeg har kigget i alt lige fra grafikindstillinger til Nvidia Kontrolpanel og der er ingenting der ser ud til at virke

Jeg har en:
Intel i5-7500
GeForce GTX 1060 3gb
8 gb ram
Asus prime b-250 MB

Håber i kan hjælpe

Mvh August
Avatar billede Slater Ekspert
17. marts 2020 - 20:15 #1
Er det alle fire kerner der bliver brugt 100%?

Får du ellers en tilfredsstillende framerate?
Avatar billede AugustHeskjaer Praktikant
17. marts 2020 - 20:44 #2
Ja det er alle 4 kerner.

Jeg får mellem 60-80fps dog sker det tit at fps'en dropper så hele skærmen fryser og jeg ikke kan gøre noget