Avatar billede FifaXxXCraft Praktikant
08. marts 2020 - 14:38 Der er 6 kommentarer

USB internet på Stationær uden Wifi i netværkskortet

Hej.

Virker et USB med internet på, på en stationær hvor det kun er muligt med lan kabel. Hvis ja, kan i så anbefale USB wifi, da jeg flytter til et sted uden internet i et par måneder, så det skal bare være til et par måneder

- Thomas
Avatar billede klaudi Ekspert
08. marts 2020 - 15:45 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2020 - 16:52 #2
Ja det burde virke. Og du burde kunne bruge din mobil så du deler internetforbindelse med pc, hvis du har meget data i dit abonnement.
Avatar billede FifaXxXCraft Praktikant
08. marts 2020 - 17:31 #3
Kan jo ikke dele internet, når der ikke er wifi kort i mit netværkskort ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. marts 2020 - 18:06 #4
Du skal vel have noget der kigger efter et offentligt Netværk når du siger stedet er uden Netværk
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2020 - 18:31 #5
#3 du læser ikke hvad jeg skriver ;-) Du spørger ind til USB wifi og det er det jeg svarer på :-)
Avatar billede puren Ekspert
08. marts 2020 - 22:32 #6
FifaXxXCraft >> hvis du skal bruge din mobil til at få internet med kan du jo bare bruge dit lade kabel.

virker både med Ios og android